Panerai Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Må bildene være lastet opp riktig dag, eller kan de lastes opp senere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Må bildene være lastet opp riktig dag, eller kan de lastes opp senere? De kan lastes opp senere - det er jo ikke alltid man er i nærheten av en PC. Vi pleier å si - så snart som det er mulig. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Må bildene være lastet opp riktig dag, eller kan de lastes opp senere? De kan lastes opp senere - det er jo ikke alltid man er i nærheten av en PC. Vi pleier å si - så snart som det er mulig. Det gjør jo ting litt enklere. Det er ikke alltid jeg har tid til å legge dem inn på pcen og sjekke dem samme dag, men når det er mulig å legge dem inn senere blir det litt enklere Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det lov å sette sammen flere bilder til et panorama bilde? Ender jo opp med et bilde, men satt sammen av fler Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er da ikke noe problem - flere eksponeringer og kreativitet er bare interessant. Så lenge du er ute og tar bilder, utfordrer deg selv og følger reglene i utfordringen din - så er det bare å kjøre på. 2 Lenke til kommentar
BSP Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er jo en flott mulighet. For sent å kaste seg på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Dette er jo en flott mulighet. For sent å kaste seg på? Neida - du rekker både kanditat og pingle nivå. Hvis du starter idag (kandidat). Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har jo meldt meg på og samtid ikke fått tatt fryktelig mange bilder pga eksamen. Er dette noe jeg kan ta igjen gjennom neste uke? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har jo meldt meg på og samtid ikke fått tatt fryktelig mange bilder pga eksamen. Er dette noe jeg kan ta igjen gjennom neste uke? Det er et godt spørsmål dette. Så lenge du har tatt nok bilder i forhold til nivå, så er det ikke noe problem å vente noen dager med å poste de. For de som er på entusiast/hardcore nivå, så har vi konseptet med frikort. Det er muligens noe å tenke på for kandidatnivå også. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 på entusiast/hardcore nivå, så har vi konseptet med frikort. Det er muligens noe å tenke på for kandidatnivå også. Yepp. Foreløpig trenger jeg sju Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Yepp. Foreløpig trenger jeg sju Auda! Har du vurdert å kaste inn håndkle for aprilfesten og heller konsentrere deg om månedens utfordring? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett. Endret 9. april 2011 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett. Helt enig. Skulle gjerne hatt tid til å kommentert mere, men har ikke hatt tid enda. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Aprilfest er gøy. Enda mer gøy blir det hvis folk gidder å droppe innom trådene til de som ikke fra før av ligger skyhøyt foran med views og comments. Ikke for å virke negativ, men jeg både tror og vet at det er veldig mye bra som dessverre blir oversett. Godt noen sa det. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skal kommentere mere når jeg får tid. Har knapt nok tid til å ta bilder.. Urg! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Selv har jeg knapt bra nok internett til å sjekke epost og lese forums - men ser ut til at jeg har litt tid til å oppdatere min egen tråd i dag, og ikke minst kikke litt i de andre trådene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Pleier å gjøre det - har planer om å gå gjennom trådene i dag, men har backlog - har et par poster med bilder jeg ikke en gang har lagt inn i min egen tråd... Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Fremdeles mulighet til å melde seg på som etternøler? (har nok bilder fra forrige uke til å fylle kvoten, om ikke annet "pingle" ) Endret 11. april 2011 av Dentro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Fremdeles mulighet til å melde seg på som etternøler? (har nok bilder fra forrige uke til å fylle kvoten, om ikke annet "pingle" ) Klarer du pingle så går det greit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Da er galleritråden på lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå