tomsi42 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Meh - verkstedet har enda ikke begynt på å kikke på huset mitt - og 20D-laderen er sporløst borte - får se om jeg blir med i år... Du får bite i det sure eplet og kjøpe deg et rimelig speilløst system Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Du får bite i det sure eplet og kjøpe deg et rimelig speilløst system Neida, neida - det går likar no! Edit: ..Men klarte jeg å sende det største CF-kortet mitt med kameraet allikevel, tro? Jaja - får håpe de tar godt vare på det. Trenger ikke så stort/raskt kort til 20D. Endret 30. mars 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har litt lyst til å prøve å utfordre meg selv til å bruke blits. Men samtidig så hater jeg det (tro om det kan ha noe med mangel på kunnskap?), og tenker dermed at jeg da ikke klarer fullføre. Må tenke på det til i morgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har litt lyst til å prøve å utfordre meg selv til å bruke blits. Men samtidig så hater jeg det (tro om det kan ha noe med mangel på kunnskap?), og tenker dermed at jeg da ikke klarer fullføre. Må tenke på det til i morgen. Jeg sitter med følelsen av Canon og blits er også litt mer krøkkete enn andre merker - ihvertfall Olympus og Panasonic som jeg også har erfaring med. Canon, blits og Av er jo en historie for seg selv. Jeg tenker å følge KISS filosofien denne gangen (Keep it Simple, Stupid). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg "må" være med i år også, for jeg har nedprioritert fot i det siste på grunn av mye annet, men jeg vil holde hobbyen ved like...skal se om jeg får lett frem tråder, og slikt ...om man ikke får opp tråden til 1.april, kan den vel komme med i ettertid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Det er lagt inn slingsmonn for etternølere, se første posten i denne tråden. Ingen grunn til panikk enda, med andre ord. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Det er lagt inn slingsmonn for etternølere, se første posten i denne tråden. Ingen grunn til panikk enda, med andre ord. Fint, men jeg melder meg herved på....(Lurer forresten på om det blir 4.gang da jeg, ser jeg har 2008,2009 på her, men det har vel vært en 2010 også - tror jeg har bilder fra den ja.) Endret 31. mars 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg blir også med, skal prøve å flette inn 365/2011-greia mi i aprilfesten min. 30/365/2011 eller noe sånn må det nok bli. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skal da bli med, men hva det er enda jeg skal ta bilder av vet jeg ikke da april er tida med alt av prøver før eksamenstiden skal starte på vgs. Er jo på skolen 5 dager i uka, så blir ikke lett. Men skal få til noe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg blir også med, skal prøve å flette inn 365/2011-greia mi i aprilfesten min. 30/365/2011 eller noe sånn må det nok bli. Så fint, Gina...tror jeg har fått overtalt Helena også. Nå rakk jeg det, har fått opp tråden også. Men vet ikke om jeg greier de 4 i uken...skal prøve. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har akkurat slengt opp en tråd i siste øyeblikk, og er klar for Aprilfest. Kandidat var et nivå som passet meg, for med tentamner, skole og fotballkamper er jeg redd det blir lite tid til overs til foto denne måneden Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg følte en sterk trang til å gjøre en utagerende gatefoto-aprilfest, men jeg kjenner at jeg ikke har energi til det nå. Jeg får satse på at jeg er i bedre form i juni... Gleder meg til å se hva dere andre produserer, det blir gøy! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg følte en sterk trang til å gjøre en utagerende gatefoto-aprilfest, men jeg kjenner at jeg ikke har energi til det nå. Jeg får satse på at jeg er i bedre form i juni... Gleder meg til å se hva dere andre produserer, det blir gøy! Siden alle menn som driver med gatefoto er pedofile uhøflige terrorister uten folkeskikk og dannelse så anbefaler jeg at du ikke gjør det. Tenk på de du tar bilde av!!!111 Plutselig erru bura inne, og da har toget gått. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Siden alle menn som driver med gatefoto er pedofile uhøflige terrorister uten folkeskikk og dannelse så anbefaler jeg at du ikke gjør det. Tenk på de du tar bilde av!!! Jada, tenker på dem vettu Plutselig erru bura inne, og da har toget gått. Neida. Lærer sikkert mye nyttig mens jeg sitter inne som jeg kan kombinere med alt det andre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan jeg bytte kamera underveis? Jeg har planer om å bestille nytt kamera som forhåpentligvis vil være framme til den 12. April. Fram til da har jeg et Nikon D40. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan jeg bytte kamera underveis? Jeg har planer om å bestille nytt kamera som forhåpentligvis vil være framme til den 12. April. Fram til da har jeg et Nikon D40. Ja, klart det. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da er bildet klart, og tråden klar. Får vel laste opp snart da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Akk. Glemt å melde meg på, er det for seint nå eller kan jeg hive meg på som pingle? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du kan vel enda rekke Hardcore med ett wildcard brukt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du kan vel enda rekke Hardcore med ett wildcard brukt. Haha, den lista ligger alt for høyt for meg Men ser nå etter å ha lest førstepost en gang til at det går bra å melde meg på i etterkant. Woho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå