Yonaz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Heisann,fins det noen mobiler man kan spore opp om man mister de? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 det skal vel være mulig så lenge en har IMEI-nummeret men jeg tviler på at du som privatperson kan gjøre det. er nok ganske lett for operatøren. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kan det med en iPhone. Får sånn app hvor du kan spore telefonen via PCen din. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 De fleste android-telefoner kan laste ned en app som gjør dette. Nyere HTC-telefoner (android) har denne funksjonen innebygget i HTC Sense grensesnittet med tilhørende nettjeneste. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Du har wavesecure som er et program til mange telefoner, android, symbian,winmobile, blackberry. Dette lar deg spore opp på google maps, du får tilsendt tlfnr til det simkortet som står i telefonen slik at du kan kontakte evt tyver, og du kan aktivere autolåsing av mobilen, med eller uten lyd. Selv har jeg satt det slik at telefonen skal virke, så finner kan enten prøve å kontakte meg, eller ta den for eget bruk slik jeg kan spore de opp. Dette koster vel 15£ i året, men var gratis for vi som lastet det ned for 1 år siden. edit: såg etterpå at det ble spurt om en mobil, ikke programvare. Endret 28. mars 2011 av Gree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå