Grankongen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 har lastet ned wikipedia og planlegger å ha det med meg på tentamen etc. (på minnepenn) ifølge skolen kan vi ha med oss alle hjelpemidler som ikke er kommuniserbare eller som går over internett. da er vel det jeg tenker å gjøre innenfor reglene? ps: har spurt lærer og venter på svar (men frykter at rektor kommer til å tolke regnene) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Klart det er innenfor reglene. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg gjorde det under eksamen på vgs så burde være lov det. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er lov, men læreren din kommer sikkert til å nekte deg. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Det er lov, men læreren din kommer sikkert til å nekte deg. garantert....men da klager jeg, reglene er veldig klare på det området. Hva slags fag er dette? norsk og engelsk Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 hvor finner jeg den nyeste versjonen? finner bare den norske versjonen fra 08. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Husk å ta med Wiktionary. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) er det en lett måte å kopiere wiktionary? så litt mer innviklet ut en å kopiere wikipedia Endret 29. mars 2011 av grankongen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hmm, det ser ikke ut som at det finnes offline lesere for Wikitionary. Du kan prøve noen av disse og se om de vil lese XML-filene: http://www.aboutonlinetips.com/download-wikipedia-on-computer-for-offline-access/ Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 noen som vet hvor jeg finner regler for eksamen og tentamen? sånn som i den norske lov:eks: §14 paragraf 3 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 garantert....men da klager jeg, reglene er veldig klare på det området. I så fall nekter du å ta prøven. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Wikipedia på minnepinne er lov, fordi man ikke kan kommunisere eller snakke med andre offline. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Men du kan banne på at læreren kommer til å ta deg om du har det minste snev av plagiat eller ikke oppgir kilder. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Men du kan banne på at læreren kommer til å ta deg om du har det minste snev av plagiat eller ikke oppgir kilder. Det koselige med Wikipedia er jo at den oppgir kilder selv. :!: Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Men du kan banne på at læreren kommer til å ta deg om du har det minste snev av plagiat eller ikke oppgir kilder. det vet jeg...det er et av argumentene mine, de tar meg garantert hvis jeg kopierer noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå