Duronator Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har funnet 3 bærbare som er "aktuelle". Hvem av dem synes dere gir "mest" for pengene? http://www.bruktmarked.no/?db=data&website...query=retrieval http://www.bruktmarked.no/?db=data&website...query=retrieval http://www.bruktmarked.no/?db=data&website...query=retrieval Skal bare bruke pc'n til skriving og programmering ( Vanlig C/C++ og av og til i OpenGL), men er litt usikker på om det er TV-UT på Ati Rage kortet som er i den ene? Gi gjerne en begrunnelse... Mvh Ulf Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Hvorfor er ikke alternativ 2 like attraktiv, med tanke på at det er et bra gfx kort, og sånt..... Gi gjerne en begrunnelse Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg går for alternativ 2 da jeg, trenger et bra gfx kort, og at hd er stor. Dessuten kan jo cdrw være kjekk å ha... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg går for alternativ 2 da jeg, trenger et bra gfx kort, og at hd er stor. Dessuten kan jo cdrw være kjekk å ha... Det er vel ikke akkurat så voldsomt bra. Nå får man bærbare for 7995,- flere steder, det er sprøtt at disse her koster rundt 5000,-. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Hva er så mye bedre med de til 7995? Det er 3000 kr mer, og det eneste som er forskjellen er ofte bare prosessoren. Det er ikke en pc til 7995 som har mer enn 128 mb ram. CPU hastighet har nesten ikkeno å si Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Alternativ 2 ser da ut til å være en grei maskin, men leste at batteriet er defekt. Et nytt batteri kommer fort på over kr. 1000,- Kanskje denne til 6990,- kan være ett alternativ? - Intel Celeron 1,7 GHz- 256MB DDR Ram - 20GB HDD - DVD-Spiller - 64MB Shared grafikk Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Defekt batteri har ikkeno å si. Jeg har brukt en bærbar i 1/2 år med defekt batteri, og det har ikke gjort noe som helst... Kanskje prute litt.... Gidder ikke kjøpe ny, siden jeg bare skal ha denne å skrive på... Når jeg skal flytte for å studere senere, skal jeg kjøpe en mye bedre laptop. Takk for råd forresten Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg hadde gått for alternativ 1 i såfall jeg også... grafikkkortet på alternativ 2 er ikke akkurat så bra at det trekker opp... Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Gfx kortet på nr 1 er faktisk det samme som på nummer 2... Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg anbefaler QXL. Kan få mye mer for 5000kr der enn på et vanlig bruktmarked. Selv om jeg antar at du kan prute på alle de maskinene som du har brukt som eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå