Ikon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei, Jeg har en server som jeg kjører windows 2008 server på. Jeg har et problem med den ene disken min mister driveletter assignement hver gang pcen blir restartet. Det er jo forsåvidt en grei og rask jobb å sette opp igjen, men problemet er at disken også bruker til sharing, og hver gang pcen restartes så blir også sharingsettingene resatt, dvs. borte... Er det noen som har noen tips og hva dette kan være? Og hvordan jeg kan fikse det? Jeg har lett og lett etter info ang. dette, men det er ikke så veldig lett å lage et brukbart søk på google som gir noen fornuftige svar. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ingen som har noen bidrag? Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei. Har beklageligvis lite greie på Windows server, så ikke noe konkret svar. Men søkte litt, og kanskje du kan finne noe tips på en av disse linkene: Techotopia Søk på Microsoft TechNet Disk Management Microsoft TechNet (denne er for server 2003, men mulig det er ganske likt?) Lykke til, gi en tilbakemelding om du finner ut av noe da..... Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det slik å forstå at det det er bare drivebokstaven du mister og ikke kontakten til disken? snabelen Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Er det slik å forstå at det det er bare drivebokstaven du mister og ikke kontakten til disken? snabelen Japp. Kun driveletter som blir borte. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Får du noe i event loggen? Virker ut som du har en litt stygg NTFS feil. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hei, Jeg har lett kjapt igjennom, men jeg skal lete nærmere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå