Gå til innhold

Minecraft bruker kan bli HACKET enkelt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å bare laste ned fra de med rosa og grønn hodeskalle? Så slepper du virus.

Lol? hva var poenget med den setningen?

Aldri vært på TPB du eller?

Ahhh, Jupp. Er ofte der :D

Da vet du nok at "trusted"/"VIP" medlemmer fåt kodeskaller med nicket sitt. Disse er kjent for å laste opp gode/rene ting.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor kan ikke Mojang(eirne av minecraft) lage et system sånn at dette ikke er mulig..F.eks lage CD.

Lag en selv. En USB-pinne og 20 minutter tar det.

Jammen lol, hva er vitsen med CD når det ikke er sånn sikkerhets greie på den..Nå trenger bjeg ikke cd..bare å laste ned fra siden. Liksom hvorfor kan de ikke lage en cd som har en egen seriekode inni seg eller noe..sånn at vis man skl få tak i brukern må man ha cden

Lenke til kommentar
Jammen lol, hva er vitsen med CD når det ikke er sånn sikkerhets greie på den..Nå trenger bjeg ikke cd..bare å laste ned fra siden. Liksom hvorfor kan de ikke lage en cd som har en egen seriekode inni seg eller noe..sånn at vis man skl få tak i brukern må man ha cden

Jeg tror du missforstår. Lag en USB-pinne med et selvstendig operativsystem som du ikke har (eller optimalt, kan) infisere med virus, trojaner, keyloggers og annet slemt. Når du vil spille rebooter du til et rent og sikkert system og når du er ferdig rebooter du tilbake til din infiserte Windows-installasjon.

Lenke til kommentar
Jammen lol, hva er vitsperen med CD når det ikke er sånn sikkerhets greie på den..Nå trenger bjeg ikke cd..bare å laste ned fra siden. Liksom hvorfor kan de ikke lage en cd som har en egen seriekode inni seg eller noe..sånn at vis man skl få tak i brukern må man ha cden

Jeg tror du missforstår. Lag en USB-pinne med et selvstendig operativsystem som du ikke har (eller optimalt, kan) infisere med virus, trojaner, keyloggers og annet slemt. Når du vil spille rebooter du til et rent og sikkert system og når du er ferdig rebooter du tilbake til din infiserte Windows-installasjon.

ojaaa..men jeg har flere ganger prøvd å bruke minnene for å installere Windows 7. mb dt er for vannskelig å få porten til å gjenkjenne at det er en minnene pluggen inn..

fader, eller hva du nå heter det er du som er trollet her, faen as ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lage tråden som sticky?

Men fra spøk til revolver, blir pc "hacket", får du keylogger elns, så tviler jeg at det er minecraft-kontoen din de går etter.

Bare pass på å ikke last ned alle mod-er som finnes til minecraft, da dette av og til kan være scam.

Lenke til kommentar

Lag deg en Ubuntu-minnepenn. Ubuntu (og andre Linux-distribusjoner) kjører utmerket fra minnepenner, og Java fungerer fjell på Linux. Da får du et system som det omtrent ikke er laget virus til (av ulike årsaker), og som kjører Minecraft helt tilfredstillende. Dessuten tar en Ubuntu-installasjon mye mindre plass, og trenger derfor ikke en like stor USB-key som en standard Windows 7-installasjon. :)

Lenke til kommentar

Hei,

Kjøpte Minecraft for en stund siden. Jeg begynte å tenke på sikkerhet, da fikk jeg fram at Minecraft bruker'n kan bli hacked enkelt. Hva om jeg får et Keylogger, eller Stealer virus på PCen, f.eks når jeg logger inn på minecraft vil passordet og brukernavnet bli logget og det vil sendes ut til det stor nettet. Så, da tenkte jeg at jeg bare kunne merke "Husk passord/brukrnavn", men da kom jeg på at hva om jeg får en såkalt "Stealer" på PCen som lagrer passord, passord som allerede er lagret/husket på PCen.

Hva om MSNen min blir hacka, ved at en keylogger/dtealer/virus kommer på pcen min. Da er hele minecraft bruker'n borte. Hvorfor kan ikke Mojang(eirne av minecraft) lage et system sånn at dette ikke er mulig..F.eks lage CD. Det er dette som gjør at jeg får frysninger.

Jeg laster ned ting ofte, derfor får jeg opp virus veldig ofte også. Jeg kjøpte derfor AVG anti virus pro, jeg har merka idet siste at jeg har fått masse virus. Fått opp Popup fordi jeg har fått virus.

Du burde vite om det du laster ned er 'dodgy' eller ikke for å være helt ærlig. Kjører selv uten brannmur og antivirus og har ikke hatt virus på år og dag. Selv laster jeg ned mer enn nok, terrabit disken er halveis full i løpet av få måneder... Er ikke vanskelig å legge merke til om det er noe galt med det du laster ned.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en keylogger på datamaskinen min i et halvt år nå. Minecraft spiller jeg daglig. Hvem i helvete prøver å hacke minecraftkontoer? Hva får man ut av det?

Uansett - om du er så redd for fiendtlig programvare har du ingenting på internett å gjøre. Om du nekter å ta dette rådet så trekk ut nettet før du spiller Minecraft og koble det inn igjen når du er ferdig. Om du nekter å ta dette rådet så er det ingen vits i å syte mer her om det, for ingen bryr seg om din tekniske inkompetanse.

• Liker 3
Lenke til kommentar

I forhold til andre spillkontor får man ingenting ved å kjøpe en allerede registrert minecraftkonto, bortsett fra navnet og da en minecraftkonto ca koster 120 så er det faktsik ingen profitt å selge de.

Siden du sier åpent at du er på The Piratebay regelmessig vil jeg si at om du da får en keylogger på PCen, er det din idiotisme som har gitt deg keylogger, ingen andre. Logg deg av internett for godt om du er redd alt som skjer der.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...