NeEeO Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei, Kjøpte Minecraft for en stund siden. Jeg begynte å tenke på sikkerhet, da fikk jeg fram at Minecraft bruker'n kan bli hacked enkelt. Hva om jeg får et Keylogger, eller Stealer virus på PCen, f.eks når jeg logger inn på minecraft vil passordet og brukernavnet bli logget og det vil sendes ut til det stor nettet. Så, da tenkte jeg at jeg bare kunne merke "Husk passord/brukrnavn", men da kom jeg på at hva om jeg får en såkalt "Stealer" på PCen som lagrer passord, passord som allerede er lagret/husket på PCen. Hva om MSNen min blir hacka, ved at en keylogger/dtealer/virus kommer på pcen min. Da er hele minecraft bruker'n borte. Hvorfor kan ikke Mojang(eirne av minecraft) lage et system sånn at dette ikke er mulig..F.eks lage CD. Det er dette som gjør at jeg får frysninger. Jeg laster ned ting ofte, derfor får jeg opp virus veldig ofte også. Jeg kjøpte derfor AVG anti virus pro, jeg har merka idet siste at jeg har fått masse virus. Fått opp Popup fordi jeg har fått virus. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva i alle dager har dette med minecraft å gjøre? 1 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 det er shit enkelt og hacke minecraft og da tenker ikke folk på metodene som trådstarter nevner. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Om du får en RAT eller keylogger på maskinen din, så forsvinner mer enn Minecraft-brukeren din. 10 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Om noen hacker minecraft brukeren din, sender du en mail til notch og får den igjen. Burde ikke være noe problem. Og siden du allerede vet årsaken til hvordan du får så mange virus, vet du at du gjør noe dumt. Da kan du bare slutte, ikke noe stort problem 2 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 passord liste + bruteforcer = mange kontoer på en dag Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Om en ip prøver på en mass-login, så kommer det nok til å komme konsekvenser av det. Spesielt om du prøver mange brukere. Kos deg Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 proxy innebygd i programmet leste en stor artikel om at det var så mange som mistan kontoene sine av det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 proxy innebygd i programmet leste en stor artikel om at det var så mange som mistan kontoene sine av det Du vet at du kan bli anmeldt for å stjele ting over internett. Ihvertfall om du skryter om det på et forum. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sa jeg at jeg har hacha noen ? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Minecraft hadde vært det siste jeg hadde brydd meg om, om jeg hadde blitt hacka Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, men hva om jg sendte e-post og de ikke trudde på at jeg hadde blitt hacka, må jo ha bevis, ikke sant? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 De kan da vel resette passordet ditt. Bør ikke være noe problem hvis du kommuniserer over en mailadresse som er tilknyttet din brukerkonto på minecraft. Har du tenkt å opprette en tilsvarende tråd for alle de 457 931 programmene, spillene og nettstedene som er sårbare for hackermetoden 'Spionere på innloggingen'? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Men hør da., hva om emailen også hadde blitt hacka. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva om noen stjeler datamaskina di? Etter 12-13 år på internett har jeg enda ikke opplevd å miste en konto til onde krefter. 3 Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Men hør da., hva om emailen også hadde blitt hacka. Sony sendte meg mitt ps3 passord til min nye mail. Altså jeg hadde ikke bevis på at det var min konto. Mene kanskje de som jobber med minecraft er strengere Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 I alle eksemplene TS har gitt, tror jeg alle kommer til å ende med at man mister mye mer enn minecraft kontoen. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kva om huset mitt brenn ned, og PC-en med Minecraft installert på forsvinner i brannen? Og eg har gløymt passordet mitt, og e-posten min er overtatt av russiske militære? Då vil eg aldri ha moglegheit til å spele Minecraft på ein stund! Kvifor leverer ikkje Notch brannsløkkingsapparat med Minecraft? 5 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kva om huset mitt brenn ned, og PC-en med Minecraft installert på forsvinner i brannen? Og eg har gløymt passordet mitt, og e-posten min er overtatt av russiske militære? Då vil eg aldri ha moglegheit til å spele Minecraft på ein stund! Kvifor leverer ikkje Notch brannsløkkingsapparat med Minecraft? Du kan jo alltids kjøpe spillet på nytt.. eller stjele tilbake PC'en. Vi snakker jo om russere.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva med å bare laste ned fra de med rosa og grønn hodeskalle? Så slepper du virus. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå