Kamroon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hei, jeg tenkte jeg skulle bare si ifra at Heroes of Newerth er på salg for bare 10 dollar.. det er et MOBA spill, i likhet med DotA, ville ha sagt en bedre og moderne versjon av DotA, Jeg har prøv det i et par timer og er ganske fornøy. heres the link bitches <3 http://heroesofnewerth.com/ Endret 27. mars 2011 av Rampage referallink fjernet Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Linken for de som ikke har lyst til og gi kingkamran, eller noen andre gull mynter in-game til shoppen Endret 27. mars 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Feil, Det er for folk som har lyst på spillet, men ja jeg får gold coins men uansett.... hvis dere like spill som dette og ikke hadde fått hørt om det hvis ikke jeg hadde sagt det, så synes jeg at jeg fortjener det... Win Win situation Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ok, se.. jeg gjør at folk sparer 20$ på dette spillet... så jeg synes at jeg fortjener noen coins som ikke gir meg en advantage ingame uanset... det er bare rein cosmetic ting Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 De sparer det ikke pga deg, det er fordi $2 har hatt salg denne helga. Gjerne utdyp hvordan det har noe med deg og gjøre Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hva om de ikke viste om at det var salg?, hva om jeg nettop fikk noen til å spare 20$ på spillet pga jeg faktisk gadd å bruke tid på dette, største grunnen til at jeg gjør det er at HoN får mer spillere sånn at det ikke dør ut når DotA 2 kommer, Altså jeg kan bare få ting som ikke gir meg en advantage ingame fra HoN shoppen, men det skader ikke å få litt for å kanskje hjelpe noen med å spare litt penger Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva i svarte gjør det om han får noen coins eller ikke? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde du sagt noe på fredag, kunne jeg sagt meg enig med deg, men du nevner salget, søndag kveld. Dagen salget er over, så det er nok ikke du som kommer til og ha reddet HoN når dota2 kommer Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde du sagt noe på fredag, kunne jeg sagt meg enig med deg, men du nevner salget, søndag kveld. Dagen salget er over, så det er nok ikke du som kommer til og ha reddet HoN når dota2 kommer k srry skal aldri prøve å hjelpe til igjen.... så dum jeg var 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå