simentp Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Denne går rett i mine inlegg, keep us updated ;; Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 mine innlegg også. Meget spennende. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Denne går rett i mine inlegg, keep us updated ;; Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Det kommer ann på hvor mye utstyr du har i leiligheten i forhold til hvor lenge du må vente. Så hvis du vanligvis har et større strømforbruk så ville jeg ventet lengre. Har ikke så veldig stort strømforbruk. Men det er jo ikke så dumt å være på den sikre siden da. Hvor lenge bør jeg vente da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvis du venter i 30 min er du HELT sikker... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hvis du venter i 30 min er du HELT sikker... Ok det skal jeg gjøre... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Men samtidig. Det sikrer deg egentlig lite. Poenget når du skrur av alle småkomponenter så vil fortsatt slikt som varmtvannsberederen din gå med mindre du kan koble ut den også. Du er virkelig nødt til å saumfare leiligheten din etter naturlige kilder... Men jeg ville tenke meg at moderne avlytningsutstyr gikk på batteri... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Men samtidig. Det sikrer deg egentlig lite. Poenget når du skrur av alle småkomponenter så vil fortsatt slikt som varmtvannsberederen din gå med mindre du kan koble ut den også. Du er virkelig nødt til å saumfare leiligheten din etter naturlige kilder... Men jeg ville tenke meg at moderne avlytningsutstyr gikk på batteri... Kan slå av varmtvannsbereden ja. Skal sveipe leiligheten med en bugssweper. Men dette kan ikke jeg gjøre alene fordi vis jeg får utslag er det sannligvis i en lysbryter en lampe eller stikkontakt eller lignende jeg har en venn dog som er elektriker og elektronikk fantast han skal hjelpe meg... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Men samtidig. Det sikrer deg egentlig lite. Poenget når du skrur av alle småkomponenter så vil fortsatt slikt som varmtvannsberederen din gå med mindre du kan koble ut den også. Du er virkelig nødt til å saumfare leiligheten din etter naturlige kilder... Men jeg ville tenke meg at moderne avlytningsutstyr gikk på batteri... Det kan godt hende at de har batterier, men dog ville det være logisk å legge dem et sted hvor du kan koble dem til strømmen batterier varer jo ikke evig... 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Batterier kan vare månedsvis så det er en god løsning det. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 hold oss oppdatert dette er intresant Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ettersom slike bug's gjerne sitter i taket, ville jeg startet med å kle taket med aluminiumsfolie. Dette stopper de spesielle elektromagnetiske lydbølgene som moderne avlyttingsutstyr ofte tar opp. Som trinn 2 ville jeg konstruert en aluminiumshatt for din egen sikkerhet. Skader ikke om du slenger opp bilde, da kan vi vurdere hva annet som bør gjøres. 4 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Ettersom slike bug's gjerne sitter i taket, ville jeg startet med å kle taket med aluminiumsfolie. Dette stopper de spesielle elektromagnetiske lydbølgene som moderne avlyttingsutstyr ofte tar opp. Som trinn 2 ville jeg konstruert en aluminiumshatt for din egen sikkerhet. Skader ikke om du slenger opp bilde, da kan vi vurdere hva annet som bør gjøres. Trenger ikke å gjøre noe så idiotisk jeg sveiper leiligheten finner mikrofonene og destruer dem (dog ser jeg ikke bort i fra at jeg tar bilder av dem og poster dem her). Når det så er gjennomført innstalerer jeg et hemmelig kamerea koblet til en bevegelsesdetektor. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Kan være at de har montert et eller annet i TVen din for å kunne fôre deg med budskap eller noe.. Har du merket noe til dette? (I form av sublim hjernevask) Endret 29. mars 2011 av Melkekartong Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Om du skal være virkelig sikker mot dette så fjerner du alle gulv vegger og tak, og kler rommet med finmasket kobbernetting, da er du garantert at evt bugs som blir plassert inne i huset/leiligheten din uansett ikke får sendt signalet sitt ut Problem solved. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Om du skal være virkelig sikker mot dette så fjerner du alle gulv vegger og tak, og kler rommet med finmasket kobbernetting, da er du garantert at evt bugs som blir plassert inne i huset/leiligheten din uansett ikke får sendt signalet sitt ut Problem solved. Overkill spør du meg.. Hva med å ganske enkelt fjerne mikrofonene... Dere prøver vel å få meg til framstå som en paranoid galning. Jaja kansje dere kan lage en egen tråd hvor dere går til personangrep på meg, men vis dere skal diskutere her kan dere værsåsnill komme med litt mer saklige tiltak jeg eventuelt kan iverksette... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Kan være at de har montert et eller annet i TVen din for å kunne fôre deg med budskap eller noe.. Har du merket noe til dette? (I form av sublim hjernevask) Ja det merker jeg det kalles reklame selvom den ikke alltid er så sublim. At noen skulle plassere noe slikt i tven min ville vært helt unødvendig da tven allerede har evnen til å gjøre deg passiv og sløv. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Når skal du søke etter bugene? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ring Arne Treholt, han har erfaring med slike saker. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ring Arne Treholt, han har erfaring med slike saker. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå