Gå til innhold

Leiligheten min blir alyttet...

Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der ble du litt skremt så kanskje det er sant? :!:

Jaja det er jo hakket bedre å bli beskyldt for å være hacker enn det mange andre her mener, jo jeg bruker lsd hasj og det som verre er...

Der ble du litt skremt så kanskje det er sant? :!:

Å vis det er sant er det kansje du som burde bli bekymret da...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg være bekymret for hvis jeg merker noen har hacka seg inn på denne pc så veit jeg hvem det er (Kan være en annen men mest sanynelig deg da :tease: )

akkurat ja. Trenger ikke å gjøre det selv vet du... Ikke vet jeg hvordan heller..

Lenke til kommentar

Ikke ta det som en fornemmelse bare tuller med deg :p. Nårtid skal du drikke så mye øl du orker igjen?

Vet ikke kansje når jeg er i humør til å drikke i utgangspunktet. Å jeg er ikke fornærmet å bli kalt en hacker eller cracker? Er vel ikke det verste jeg har blitt kalt her inne...

Kan innrømme at jeg var i trolle modus :tease:

akkurat ja...

Trolls trolling trolls....

Å du melder deg på ved å trolle litt selv :roll:

Lenke til kommentar

Jeg mener jo ikke at du er en hacker du kjenner vel meg? gjenom alle de årene på forumet. Men fra spøk til alvor, Hvorfor tror du at du blir overvåket? gjort noe? kanskje det er bare småunger som har spionert på deg!

Vel min mor har jo blitt overvåket fordi hun blant annet hadde noen venner så var temmelig langt på venstresiden. Husker når jeg var liten var det en fyr som ringte hver dag i tre uker til moren min. For å prøve å finne en fyr som hadde spraya ned kongsberg våpenfabrikk... Fyren var jo åpenbart politi ville ikke si hvem han var og hvor han jobbet pst eller pot som det het den gangen. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg vet at staten ikke legger fingrene vis de mener du er en "fiende" a folket...

Jeg er også rimelig langt ute på venstresiden politisk. For et par måneder merka jeg noe rart mobilen laget sånne forstyrrelser på radion i bilen (mobilen er alltid av når jeg kjører) Mobilen min er også varm selv om den har avslått i noen timer. Jeg fortalte dette til en venn av meg som har peil. Han mente at dette skjedde fordi noen andre kobler seg på telefonen (avlytting). Han undersøkte dette med en mobilephon bug detector.

For noen dager siden oppdaget jeg noen skrapemerker på innsiden av låsen i døra mi. Låsen var blitt litt slarkete. Dette er en sterk indiksjon på at noen har dirket opp låsen. Ingenting var stjålet. Men noen ting var blitt flyttet på. Da må jeg konkludere med at dette var snakk om en hemmelig ransaking eller at de tok seg inn i leiligheten min for å sette opp avlyttningsutstyr. I går på anbefaling fra vennen min skrudde jeg av absolutt alt i leilighet som trekker strøm i leiligheten min. For å se om måleren i sikringsskapet fremdeles gikk rundt. Det gjorde den så det er noe som trekker strøm der inne som ikke jeg har instalert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...