ven Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg ser noen butikker har nedfryste ustekte bakevarer som de steker om morgenen i butikken, samt jeg har hørt om folk som har fryst ned pizzadeig etc. Men er det noen forringelse av bollene som skjer ved nedfrysing, er de spesialbehandlet av noe slag? Hvor lenge tåler boller å være nedfryst i ustekt form? Hadde vært moro om jeg kunne fryse ned en haug med f.eks. kanelboller, og bare hive de i ovnen og få blodferske boller når jeg vil. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg mener å ha hørt at det er avhengig av at innfrysingen skjer veldig fort, det vil si at man er avhengig av industrifryser, men jeg vet ikke. Men det funker veldig bra å halvsteke boller og så fryse dem ned, det gjør vel samme nytten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Butikker har nok halvstekte frossne/tinte bakevarer ja, og tror nok dette gir best resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå