Cr4ZyF34R Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 HGei vil gjerne kjøpe en Corsair H50 å modde den litt. og jeg lurte på å kjøpe denne http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=109777 men om den vil passe? det var spørsmålet Lenke til kommentar
ScienceSucker Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hele poenget med H50 er at det er et lukket system. Jeg har H70. Koblingen er ikke laget slik at de går an å ta av. Kjøp heller H70 og glem modding. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hele poenget med H50 er at det er et lukket system. Jeg har H70. Koblingen er ikke laget slik at de går an å ta av. Kjøp heller H70 og glem modding. okei da gjør jeg heller det Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Føler jeg burde advare deg om at selv om hele H serien ser ganske kul ut så er de ikke spesielt stille. Det er kjennsgjerning at vanlige vifte kjølere i samme prisklasse utkonkurer corsair med opp til over 20 db i støy nivå (faktisk på h70 vs noktua). Det er ikke som at den er et støy monster, men støy messig kan du få en bedre løsning for mindre penger. Endret 28. mars 2011 av J-nome Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Føler jeg burde advare deg om at selv om hele H serien ser ganske kul ut så er de ikke spesielt stille. Det er kjennsgjerning at vanlige vifte kjølere i samme prisklasse utkonkurer corsair med opp til over 20 db i støy nivå (faktisk på h70 vs noktua). Det er ikke som at den er et støy monster, men støy messig kan du få en bedre løsning for mindre penger. så hva er det beste forslaget med kjøling for meg? har nemlig HAF 932. og skal ha I7 950/960 socket 1366 Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 mja hva som er det beste krever at jeg gjør mer research enn jeg har tid til akkurat nå, men anbefaler at du tar en kikk på https://prisguiden.no/kategorier/cpu-prosessorkjolere Noctua NH-D14 skal være veldig bra både kjøle og lydmessig. har også hørt veldig mye bra om Prolimatech Megahalems. Sier ikke at du nødvendigvis ikke MÅ kjøpe H70, men se på prisen og sjekk litt rundt på de mest populære luft alternativene i samme prisklasse i form av tester o.l. Tviler ikke på at du til og med kan shave noen hundre spen nav prisen du betaler for en H70 og få en bedre eller like bra kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå