deve87 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei, har fått laga en gammel stasjonær mediaPC som jeg tenkte skulle styre med Windows 7 sitt eksternt skrivebord program. Greia er at når jeg logger meg på fra min bærebare, så logger den stasjonære PCn seg av slik at HDMI kabelen som er koblet til TV viser bilde av Windows loggin. Mens den bærebare har kommet inn på skrivebordet.. Får bare styrt lyden.. Er det mulig å "styre PCn" fra den stasjonære med Windows 7 sitt program, eller må jeg ha ett annet program? Hadde ett program tidligere, for 4 år siden som kunne dette. Men husker ikke navnet på det Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Teamviewerer meget bra, test den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Sett passord på den kontoen diu skal logge deg på... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 For å ha flere logget på samme maskinen i Windows må du ha Windows Server. Denne muligheten er skrudd av i ikke-server versjoner. Ellers funker jo Teamviewer som allerede nevnt. Logmein har vel noe også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå