XP_man Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei. Hvordan er det jeg får lasta ned nye themes, screensavers og ringetoner ned til min T610? bruker www.myt610.com. det er ikke no problem å laste filene ned på PC'n, men hvordan får jeg de inn på mobilen? Må jeg ha en spesiell kabel eller no da, eller? plz hjelp meg! takk for alle svar mvh Martin. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kjøp deg en bluetooth adapter. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jaha? Koster en slik mye da? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 er det en slik det er snakk om da eller?? EDIT: har jo sett masse bilder av div kabler osv. går det ikke an å kjøpe noe som er litt billigere da? evt. en kabel? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Den f.eks. ja. Vet ikke hva kablene ligger på nå jeg, for for meg er det helt uaktuelt. Husk du kan ikke sende fra telefonen til pc med kabel. Tror alle her som har en bluetooth adapter vil si det er det beste valget. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Følger det ikke med noen form for datakabel til se t610? Hvordan får man da bildene over på pcen?.. Skal mest sannsynlig kjøpe en t610 idag... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 ...Husk du kan ikke sende fra telefonen til pc med kabel... Dette hørtes rart ut. Jeg har ikke noe problem med å sende data fra min T68i til pc'en med seriell kabel. Er det annerledes med T610 Lenke til kommentar
per_oslo Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 http://www.mobilforum.se/?nav=forum_thread&id=1542 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 råder deg til å kjøpe BT adapter.. kanskje noen hundrelapper dyrere enn kabel, men da har du BT til andre ting også, og det er jo ikke å se bort ifra at du får mer stuff som bruker BT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå