Konnis Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 God aften, Jeg er lei av min mobil (SE x10 mini) og skal derfor kjøpe ny. Fakta: - Jeg kjøpte mobilen med Telenor SuperPluss i slutten av juni 2010 - Jeg ønsker å tegne nytt abb. (fortsatt Telenor) og kjøpe ny mobil Hvordan skal jeg gå fram? Er det mulig for meg å kjøpe ny mobil m/ nytt abb, la SIM-kortet jeg har nå ligge og utløpe (altså betale 3 x månedspris på SuperPluss, ca. 490kr)? Altså betaler jeg kun for ny mobil med nytt abbonement samt et "gebyr" på ca 500kr? Får jeg beholdt mitt nåværende nummer på noen måte? På forhånd takk. Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei. Den billigste måten å kjøpe telefon på er like enkel som den er genial: Se deg om etter lokketilbud hos Elkjøp/Lefdal/Expert der de averterer med ekstremt lav totalpris mot at du binder deg til et abbonement som er ganske dyrt å bruke i et år. Tegn et nytt nummer på dette, legg det nye sim-kortet i skuffen og benytt ditt nåværende telenor simkort i den nye telefonen (Husk å bytte abbonement fra SuperPluss til noe annet når bindingen din går ut, da SuperPluss er veldig dyrt å bruke). Det er irrelevant om du kjøper telefonen med Telenor, Tele2, NetCom osv. - Etter min kunnskap er det kun Telenor som låser&bundler sine telefoner (Tele2 og NetCom i veldig sjeldne tilfeller), så om du kjøper en telefon med et billig tele2/netcom tilbud kan du fortsatt bruke ditt nåværende telenor-simkort i den nye telefonen. Made sense? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Du tenker på å skaffe et nytt abonnement med rådyre priser å bruke, men lav/ingen månedsavgift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå