Gå til innhold

Skjermkortet fryser når jeg skal spille et spill,HJELP!

Cyrax16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei så flott... blir bildet fint? hehe

Nå skal du høre... Ta ut kortet og prøv d i en annen pc... blir d krøll der så er det jo noe gærnt m skjermkortet. Dette kan du gjøre med andre komponenter i pc'en åsså siden det like gjerne kan være minnefeil som feil i kaffetrakteren...

Men mer info om ditt system, os, feilmeldinger, hvilke spill, skjer d i alle spill? kun spill? osv er ønskeligt...

for å teste om et skjermkort er ok så skal den kunne kjøre 3dmark i loop i 48 timer..... det er mitt minstekrav...

Lenke til kommentar
Jeg har windows Xp pro.

Amd xp3000

asus a7n8x deluxe nforce 2 hovedkort

1ghz ddram(Tror det er 2700 ett eller annet)

Heisann,

Det er flere som har/har hatt det samme problemet som deg.

Søk litt rundt i forumet her eller ta deg en tur innom Sapphiretech sitt eget forum som gir deg gode tips.

Et enkelt tips som hjalp meg, er å innstallere den nye Catalyst driveren(3.5) sat sette ned agp speeden til 4x

mvh

dacourt

Lenke til kommentar
Hvordan setter man ned agp speeden da?

Gå inn i ATI kontrollpanelet og velg egenskapene for SmartGart. Der kan du enkelt sette ned farten til 8x. Du kan også prøve å slå av fastwrite(rett under agp-settingen), derso det ikke hjelper å sette ned agp-farten.

Håper det hjelper.

mvh

dacourt

Lenke til kommentar
Jeg har windows Xp pro.

Amd xp3000

asus a7n8x deluxe nforce 2 hovedkort

1ghz ddram(Tror det er 2700 ett eller annet)

Heisann,

Det er flere som har/har hatt det samme problemet som deg.

Søk litt rundt i forumet her eller ta deg en tur innom Sapphiretech sitt eget forum som gir deg gode tips.

Et enkelt tips som hjalp meg, er å innstallere den nye Catalyst driveren(3.5) sat sette ned agp speeden til 4x

mvh

dacourt

Det er sikkert på grunn av dårlig hovekort! Derfor er det så mange som selger det samme hovekortet på bruktmarkedet.no

Skulle kjøpe en brukt pc, men finner neste bare brukte asus a7n8x deluxe. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...