G2Petter Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hovedkortet mitt har jumpere til å justere multiplier og volt. De går ikke lenger enn at jeg kan få prosessoren min til å kjøre på 500Mhz. Er det noen mulighet for å ordne dette? Poster der jeg bes om å kjøpe ny PC, kan spares, da jeg ikke gidder dette. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Dersom du stiller jumperne til mp 2 vil prossesoren oppfatte dette som 6 som vil gi 600 mhz. Om prossesoren klarer det da. Kan du stille fsb? Hadde selv en K6-2 475 som ikke gikk høyere enn 500mhz. Så de er nokså dårlige overklokkere. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du kan bruke HK og CPU som bål, og så svi av 5-600 kroner på et demobrukt KT133A HK og en ny Duron 1,3 CPU på komplett. Problem løst. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg bare surrer... Det er selvfølgelig FSB og multiplier som jeg kan stille på... :oops: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Poster der jeg bes om å kjøpe ny PC, kan spares, da jeg ikke gidder dette Du kan bruke HK og CPU som bål, og så svi av 5-600 kroner på et demobrukt KT133A HK og en ny Duron 1,3 CPU på komplett. Problem løst. *ler* bål er bra Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Amd K6-serien var aldri den helt store overklokkeren Er ikke no særlig å hente på det altså.. hjelper så lite! Lær deg heller litt linux og bruk gamleboksen som server. Så spanderer du på deg litt nyere maskineri Gudd løkk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Poster der jeg bes om å kjøpe ny PC, kan spares, da jeg ikke gidder dette Du kan bruke HK og CPU som bål, og så svi av 5-600 kroner på et demobrukt KT133A HK og en ny Duron 1,3 CPU på komplett. Problem løst. *ler* bål er bra OK, ny PC er ikke nødvendig, bare en mikroskopisk og enormt billig oppgradering som kommer til å mangedoble (jeg overdriver ikke) ytelsen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Sett "Over clocked - Under ventilated"-merke før? Denne er "Under clocked - Over ventilated!" Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå