Jonas`C Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Heisann! Jeg er ute etter litt musikk som kan games til (FPS a là CoD). Har du noe å dele? Hva hører du på, eller hører du ikke på i det hele tatt? Jeg har jo en liten spilleliste (Her!), men jeg vil gjerne ha den litt lenger. Alle innlegg og forslag vil mottas med stor glede! Endret 27. mars 2011 av JonasC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Bruker noen ganger og høre på John Mayer når jeg spiller. Link! Endret 27. mars 2011 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 a beautiful day primetime remix - dj splash bboy folklor flor - dj pablo birthright birthwrong remix - blue stahli ultranumb - blue stahli broken - surface 2 air edge and pearl - machinae supremacy propane nightmares celldweller remix tragedy - celldweller reignition mix - savage exploration of space radio edit - cosmic gate mustique - blue stahli Lenke til kommentar
Jonas`C Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Bruker noen ganger og høre på John Mayer når jeg spiller. Link! Jo, John Mayer er bra musikk det, både til gaming, eller bare musikk man kan kose seg med. Takk for alle svar. Hvordan streamer dere musikken? Fra en pc, eller rett fra konsollen? (Dette er vel ikke et spørsmål for pc-gamere ) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle høre gjennom en Pendulum sang, men når jeg gamer er det faktisk ekstremt digg Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nomy - Die maggots die Prodigy - Invaders must die Wintersun - Starchild Andrew - Ready to die fin spilleliste for å få økt adrenalinet når man har en bra gaming dag. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Alt av Devildriver, http://open.spotify.com/artist/79el7mcHYhXYW3Zek21i0L Er kanskje best til moba og mmos men det funker. Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Electric romeo immediate music Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Whitest boy alive funker jævlig bra. Hva som er bra er ofte opp til hver enkelt. Jeg liker ofte up-tempo låter som får meg gira, men av og til må jeg ha rolig musikk, fordi jeg blir så forbanna. Kommer veldig an på hvilket spill man spiller og da MGMT, Justice og andre liknende band er og egentlig veldig bra Lenke til kommentar
AssistBear Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det viser seg at jeg spiller skytespill mye bedre hvis jeg lytter til rolig blues eller jazz. Det er bare noe magisk med en langsom saxofon mens du gir andre spillere buckshot facials. Anbefales varmt. Ellers så hører jeg på musikk fra spillet som ofte kommer under singleplayeren. Gjorde dette mye mes jeg spilte WaW og det skapte en fantastisk stemning. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 The Prodigy, Pendulum og Suspect 44 / Electonic Galaxy / Jola Eidos er musikk jeg liker å høre på når jeg spiller FPS ala TF2 og CS. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Når jeg spilte World of Warcraft tidligere, så hørte jeg konstant på ringenes herre musikken fra første filmen, ganske så beroligende og herlig å høre på. Ettersom jeg har sluttet med wow, så har jeg gått mer innpå disturbed. Rytmen der passer til spillene jeg spiller nå! Lenke til kommentar
Jonas`C Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle høre gjennom en Pendulum sang, men når jeg gamer er det faktisk ekstremt digg Ikke sant, er så fast paced at det passer perfekt! Ratatat Ratatat er mindblowing, men klarer ikke å høre på det mens jeg gamer. Tusen takk for all feedback, og værsåsnill, kom med flere! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Bruker noen ganger og høre på John Mayer når jeg spiller. Link! Ahahaha... John Mayer til spilling. Jaja.. hver sin smak. Personlig synes jeg det kan passe med noe cheezy metal/numetal/industrielle greier, eller instrumental musikk fra div. filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ahahaha... John Mayer til spilling. Jaja.. hver sin smak. Personlig synes jeg det kan passe med noe cheezy metal/numetal/industrielle greier, eller instrumental musikk fra div. filmer. Bruker det bare ved spesielle anledninger som når jeg er feks emosjonell sliten. Hører på death metal når jeg er glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå