sierra93 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei dere...... Jeg skrur på stasjonær pc min og da kommer det opp blå skjerm må skru den på 3 ganger da funker den noen som vet hva det kommer av? Winows 7 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei Last ned bluescreenview og ta printscreen av resultatet du får og last det opp her. Har du innstalert de nyeste driverene til all hardwaren din? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan finner jeg ut om jeg har de nyeste driverne? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Bare å last ned de nyeste driverne fra produsentens hjemmeside. Lyd Skjermkort Nettverkskort Disk-kontrollere Tasatur Mus E.v.t BIOS Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Oppdaterte med driver whiz nå og restartet nå starter den ikke, Jeg skriver inn passord og den kommer inn men så etter 10 sek kommer det blå skjerm igjen prøvd og starte 10 ganger nå men samme resultat Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Oppdaterte med driver whiz nå og restartet nå starter den ikke, Jeg skriver inn passord og den kommer inn men så etter 10 sek kommer det blå skjerm igjen prøvd og starte 10 ganger nå men samme resultat Prøv å oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Og når du har blåskjermen. Skriv ned feilkoden, søk på nettet og du vil finne forslag til hva som er årsaken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg ville tippet på drivere til nettverkskortet da det er tcpip.sys som ser ut til å feile. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ja hadde jeg rukket og skrive den opp så forsvinner med en gang Noen som kan en fremgangs måte på oppdatere bios? er ikke helt data geni her Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva slags hardware har du, navn på hovedkort, etc. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Å oppdatere BIOS vil neppe hjelpe deg, da den vanligvis har gjort jobben sin, når du er kommet til innloggingsbildet. Det er mer sannsynlig at det er en feil på maskivare eller en driver. I dette tilfellet så ser det ut som at det er tcpip.sys som fører til feilen, noe som indikerer feil på driver til nettverkskort eller en feil på selve nettverkskortet. Lykke til! Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hva er tcpip.sys? Dette er hovedkortet Endret 27. mars 2011 av sierra93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå