enden Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det finne mye "norske" spill der ute, men jeg har opplevd at noen ikke er på norsk i det hele tatt eller i beste fall baserer seg på masse tekst. Jeg har en 4-åring som digger DSi-en min og som gjerne vil ha et par spill selv som hun skjønner. Hittil har jeg bare funnet Dora redder havfruene, Josefine (litt for vanskelig enda) og Sofie. Finnes det andre titler der ute som egner seg til småbarn i vanskelighetsgrad og med norsk tale? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Flåklypa Grand prix. Faktisk ganske moro med minispill som å sortere post etc. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Epic Mickey har bare norsk tale. Synd jeg ikke visste det før jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Flåklypa har jeg faktisk. Det hadde jeg helt glemt. Dritkul produksjon, men muligens litt avansert for avkommet enda. Epic Mickey skal jeg få testet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sorry, Epic Mickey er til Wii, ikke DS. Så ikke før nå at du leter etter spill til DS. Men har du Wii anbefales det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå