svas Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg begynner å bli lei av mitt gamle kabinett (http://www.vasli.com/pc/) og planlegger å gå til innkjøp av ett nytt. Det skal helst være ganske lite, men skal ha plass til 2-3 enheter alla CD-rom. Skal også ha 4-5 HDer. Floppy er unødvendig. Skal bare ha nytt kabinett, ikke noe annet. (Har OK maskin syntes jeg selv i det minste.) Har 300W nå og det holder i massevis! Vil helst kjøpe det på Komplett eller nabobutikken Digital Impulse, eller hva den nå heter, i Oslo sentrum! Tips noen? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 er en del kab som er små, men de fleste tar bare 3 hd plasser. hva med et chieftec midi alumium? det er egentli litt større enn et vanli midi men det er godt med plasser til hd'er og god kjøling og veier vendig lite! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 har dette og er veldig fornøyd Spesifikasjoner: 4 stk. 5¼" eksterne brønner 1 stk. 3½" eksterne brønner 4 stk. 3½" interne brønner 7 stk. ekspansjonskort Dimensjoner: 200x430x475 (BxHxD, mm) 2 stk. 80x80mm vifter medfølger Viftehastigheten kan reduseres med Turbo knappen USB/Firewire uttak i front Mindre enn mitt forrige og får plass til mer inni. Snodig :-? (P.S. Cpu Thermometer måler ca 20 grader feil :o . Men det er sikkert jeg som har montert målern feil :oops: ) Lenke til kommentar
svas Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Glemte en ting. Kabinettet skal være så stille som mulig. Har sikkert mye med hva man har inni også, men likevel, så stille som mulig. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg syns mitt er stille jeg . men det som så mye annet er individuelt Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 et thermaltake v2000a eller v1000a ville gjort susen. det følger med 7stk. (!) 80mm. vifter på 21 dbA og viftene foran og på siden har luftfiltre. det følger også med en hardcano 9. det koster fra 1395,- til 1795,- hos microplex Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 et thermaltake v2000a eller v1000a ville gjort susen. det følger med 7stk. (!) 80mm. vifter på 21 dbA og viftene foran og på siden har luftfiltre. det følger også med en hardcano 9. det koster fra 1395,- til 1795,- hos microplex Han sier han skal ha et STILLE kabinett. Glemte en ting. Kabinettet skal være så stille som mulig. Har sikkert mye med hva man har inni også, men likevel, så stille som mulig. ikke den vindmølla på speed du skriver om der Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg må bare få annbefale Thermlake Bra stilel kabinett tross 7 kabinettvifter, stilig design og utrolig kjølende Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Synest disse I Tee-kabinettene ser snertne ut jeg. De er iallefall små :-) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Antec Lanboy er et flott kabinett som ikke tar så veldig stor plass. Lett er det også med sine 4kg uten komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå