Gå til innhold

Hva slags kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei av mitt gamle kabinett (http://www.vasli.com/pc/) og planlegger å gå til innkjøp av ett nytt. Det skal helst være ganske lite, men skal ha plass til 2-3 enheter alla CD-rom. Skal også ha 4-5 HDer. Floppy er unødvendig. Skal bare ha nytt kabinett, ikke noe annet. (Har OK maskin syntes jeg selv i det minste.) Har 300W nå og det holder i massevis!

Vil helst kjøpe det på Komplett eller nabobutikken Digital Impulse, eller hva den nå heter, i Oslo sentrum!

Tips noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har dette

46_1c.jpg

og er veldig fornøyd :D

Spesifikasjoner:

4 stk. 5¼" eksterne brønner

1 stk. 3½" eksterne brønner

4 stk. 3½" interne brønner

7 stk. ekspansjonskort

Dimensjoner: 200x430x475 (BxHxD, mm)

2 stk. 80x80mm vifter medfølger

Viftehastigheten kan reduseres med Turbo knappen

USB/Firewire uttak i front

Mindre enn mitt forrige og får plass til mer inni. Snodig :-?

(P.S. Cpu Thermometer måler ca 20 grader feil :o . Men det er sikkert jeg som har montert målern feil :oops: )

Lenke til kommentar

et thermaltake v2000a eller v1000a ville gjort susen. det følger med 7stk. (!) 80mm. vifter på 21 dbA og viftene foran og på siden har luftfiltre. det følger også med en hardcano 9. det koster fra 1395,- til 1795,- hos microplex

Lenke til kommentar
et thermaltake v2000a eller v1000a ville gjort susen. det følger med 7stk. (!) 80mm. vifter på 21 dbA og viftene foran og på siden har luftfiltre. det følger også med en hardcano 9. det koster fra 1395,- til 1795,- hos microplex

Han sier han skal ha et STILLE kabinett.

Glemte en ting. Kabinettet skal være så stille som mulig. Har sikkert mye med hva man har inni også, men likevel, så stille som mulig.

ikke den vindmølla på speed du skriver om der :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...