Gå til innhold

Oppgradering av grafikkort.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe et bedre grafikk kort til min data. Men er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe siden moderkortet er MSI, så må ha et grafikkort som støtter MSI.

Prisklassen er 1300 kr, det er det meste jeg kan legge ut nå. Grafikkortet skal funke med HD-film opptil 1080p. Ingen som har tips om hvilket som er best?

Legger til informasjon om moderkortet:

a9uy5l.jpg

Hjelp setter jeg pris på :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du kun se på HD-film så kan du strengt tatt kjøpe hva som helt som er på markedet. Det skal godt gjøres å finne et kort som ikke klarer det i dag.

denne, for eksempel burde være mer enn nok med oppsettet du har nå, koster deg noe over femhundrelappen.

Det ser strengt tatt ikke ut som du får spilt noe særlig med den prosessoren, så det å bruke 1300 kroner for et kort da ville nok vært litt sløsete. Hvis du likevel vil ut med det beløpet får du mye kraft for pengene med dette kortet.

Lenke til kommentar

Skal du kun se på HD-film så kan du strengt tatt kjøpe hva som helt som er på markedet. Det skal godt gjøres å finne et kort som ikke klarer det i dag.

denne, for eksempel burde være mer enn nok med oppsettet du har nå, koster deg noe over femhundrelappen.

Det ser strengt tatt ikke ut som du får spilt noe særlig med den prosessoren, så det å bruke 1300 kroner for et kort da ville nok vært litt sløsete. Hvis du likevel vil ut med det beløpet får du mye kraft for pengene med dette kortet.

Takk for svar så fort! Skal nok se på de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...