stothebear Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så langt er det følgende PSX spill som er tilgjengelige: - Crash bandicoot (Forhåndsinstalert) - Cool Borders 2 - Destruction Derby - Jumping Flash - MediEvil - Syphon filter m.m på vei Andre spill for Android som er optimalisert for PLAY. (DVS full bruk av de dedikerte knappene): - Fifa 10 (Forhåndsinstalert) - Sims 3 (Forhåndsinstalert) - Bruce Lee (forhåndsinstalert) - Star Battalion HD (Forhåndsinstalert) - Asphalt 6 - Modern Combat 2 (vanvittig underholdende) + mange fler slike type spill. Sony lover at det veldig snart vil komme spill ekslusivt for enheten. Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fikk min i helgen. Irriterende nok, så hørte jeg støy i bakgrunnen hver gang jeg foretok en samtale. Prøvde med headset og alt fungerte fint. Noen som har samme problemet? Skulle visst bare sende den tilbake og sannsynligvis få en ny. Det går an å laste ned emulatorer til denne, og samtidig spille med de dedikerte knappene. Last ned et program for å finne roms,og en emulator, så kan du spille alle de gamle klassikerne på telefonen :)Veldig moro Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 jeg kjøpte xperia play første dagen den kom ut, så den på elkjøp og bare måtte ha den, jeg tenkte at nå skal jeg spille alle gammle ps1 spillene jeg har, men åssen ps1 emulator er best for xperia play? og hvordan kan jeg få rippa mine ps1 spill, så det virker på emulatoren.. Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Litt usikker på playstation emulering på android. Selv vet jeg at det finnes ihvertfall snes og gameboy advance emulatorer. Spillene kan man laste ned med et program som heter romfinder. Husk at du trenger en BIOS fil før du kan spille. Dette kan søkes opp med romfinder. Sikkert noen her som har mer peiling på ps1 spill, for dette har ikke jeg prøvd enda. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) https://market.android.com/details?id=com.emulator.fpse http://www.engadget.com/2011/04/07/zodttd-makes-psx4droid-3-0-free-claims-google-booted-him-from-a/ Endret 7. april 2011 av svinepelz Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Har et plagsomt problem med min Xperia Play, hver gang jeg har ringt blir skjermen svart og jeg får ikke lys i skjermen igjen for å avslutte samtaler,når mottparten legger på blir det heller ikke lys igjen må da dra ut batterier og restarte mobilen, har oppdatert den via Sony Ericsson Update Service og resatt tlf.Men det hjalp ikke. Har fått beskjed om å sende den tilbake til chess/moobi som DOA, men hadde vært fint om det gikk å fikse det og slippe å sende den inn. Noen andre som har dette problemet??? Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kan ikke si jeg har vært borti det ned, har dog også et ganske irriterende problem med den automatiske lysstyrken. Den slår seg til tider helt vrang og endrer styrke litt vel mye.. Finner ingen sted jeg kan slå den av heller. mener jeg har trålet gjennom alt av instillinger og menyer.. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Kan ikke si jeg har vært borti det ned, har dog også et ganske irriterende problem med den automatiske lysstyrken. Den slår seg til tider helt vrang og endrer styrke litt vel mye.. Finner ingen sted jeg kan slå den av heller. mener jeg har trålet gjennom alt av instillinger og menyer.. Det virker som den gjør det automatisk for at batteriet skal vare lenge er det mye belysning rundt blir den lys sterk men i mørket er lyset svakt er irriterende at X10 har mye bedre lysstyrke en denne. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvordan er batteritiden etter en uke eller mer med bruk? Har hatt min i noen få dager og batteritiden er ganske dårlig. Skjønner at spilling tapper endel, men det går i overkant fort unna. Ellers er den helt suveren sammen med de mange emulatorene på market Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Super batteritid her. Holder greit en dag om jeg begrenser spillingen til en time eller to. Mye bedre batteri enn X10en jeg hadde før. Har 3G konstant på og sjekker facebook OFTE Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Sony Ericsson Xperia PLAY and Arc update start rolling mer info HER Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Da er min oppdatert til 2.3.3 Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Dere som har hatt denne en stund, hvordan er skjermen? Blir det mye riper? Det er vel ikke herdet glass på den, etter det jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hatt min siden den kom på markedet, og har ikke en eneste synlig ripe. Bruker ingen form for beskyttelse og tar egentlig ikke noe ekstra vare på telefonen. Endret 21. juni 2011 av Anti LFC Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vurderer denne nå, men har noe spørsmål. Kjører den ps1 spill lasted ned utenom markeds plassen bra i emulatoren? Dersom man rooter den, finnes det noen bra rom? Har SE romen bra ytelse eller gir en 3 part bedre ytelse? (jeg hørte noe om at CM kommer til denne?) Er den overklokk venlig? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Så en stund på denne telefonen, men gikk heller for denne løsningen: http://icontrolpad.com/ Kjøpte den for noen uker siden og fungerer som bare det i alt av emulatorer og ellers spill som støtter konfigurering av keyboardtaster (på android, er foreløpig bare et par programmer for iOS som støtter denne). De sidene som følger med passer til telefoner som har rundt samme størrelse som iPhone4 og de skal komme med noen som passer til større telefoner etter hvert. Er svært fornøyd og det betyr at jeg kan ha akkurat den telefonen jeg vil ha og alikevel ha en strålende gamepad til den når jeg vil det. Fungerer den med PSX? Edit: og fungerer den med N64 emulator? Endret 4. september 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Da har jeg bestilt en xperia play! Endret 4. september 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Ja og ja. Fantastisk med emulatorer denne fonen. Edit: Av n64 emulatorer anbefaler jeg en som heter Real64. Endret 4. september 2011 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Da har jeg bestilt en xperia play! Fornøyd? Fått til å oppdatere til nyeste versjon? Kom fire nye gratis spill i går forresten, bl a. Dead space og ned:hot utsikt. Endret 2. oktober 2011 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da har jeg bestilt en xperia play! Fornøyd? Fått til å oppdatere til nyeste versjon? Kom fire nye gratis spill i går forresten, bl a. Dead space og ned:hot utsikt. Jeg ombestemte meg, og avbestilte før den ble sendt. Min HTC Legend får holde en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå