ingevel Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 for noen dager siden fosvant det norske språket og alt ble arabisk. fikk det etter hvert på engelsk men vil ha det på norsk... har gjenopprettet den men til ingen nytte... går det ann å "reinnstalere" den helt? Lenke til kommentar
msnhimself Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde samme problemet, men lasta ned "MoreLocale 2" fra android marked, og da kunne jeg velge norsk språk Lenke til kommentar
ingevel Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hadde samme problemet, men lasta ned "MoreLocale 2" fra android marked, og da kunne jeg velge norsk språk hav med norsk språk på tastaturet? Endret 27. mars 2011 av ingevel Lenke til kommentar
msnhimself Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde samme problemet, men lasta ned "MoreLocale 2" fra android marked, og da kunne jeg velge norsk språk hav med norsk språk på tastaturet? Gå inn på: Innstillinger-Touch Input-Internasjonalt tastatur. Der huker du av for norsk, og når du går inn på meldinger igjen og skal skrive en melding trykker du i tekstfeltet. når du slipper skal det komme opp "inndatametode". Der velger du Touch input:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå