Bjørnli Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg skulle hatt en kabel sak som er lengst nede på denne siden : http://www.msi.com.tw/program/products/vga...0&MODEL=MS-8871 (9-pin Mini-extended connector to 4 port Video connector) <-- er det noen som vet hvor jeg kan få bestilt den? jeg finner den ikke noe sted... trenger den innen slutten av uka Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Om du kjøpte retail kort skulle vel dette følge med i pakka? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 kjøpte demo vare på komplett seh...og komplett har ingen slike... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 eller der det noen der ute som har en til overs som jeg kunne fått kjøpt? er litt desp. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Mitt forslag er at du tar kontakt med komplett og spør om de kan bestille den som en servicedel (da vil de bestille en stk og dermed koster det endel mer enn det er verd). Eventuelt er det kanskje noen som vil selge en slik brukt. Sleng ut en annonse med bilde. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Send mail til MSI og spør om de kan sende/selge deg en da? Tipper det ordner seg hvis du betaler porto. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Send mail til MSI og spør om de kan sende/selge deg en da? Tipper det ordner seg hvis du betaler porto. har sendt mail til slike firmaer før....tar jo flere uker å få svar! og ps : http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har faktisk en sånn en til overs etter jeg knakk det gamle MSI GF4 Ti4400 kortet mitt. Har nettopp flyttet, men er forholdsvis sikker på hvor jeg har den liggende. Jeg tror NEPPE jeg rekker å sende den til deg slik at du har den før uka er omme... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 har du msn eller irc? orker ikke drive masseposting her... Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan trykke på e-post knappen under posten hannes, for å sende mail til han Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 jippi nå fikk jeg tak i den:D no need to contact me:D Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg har faktisk en sånn en til overs etter jeg knakk det gamle MSI GF4 Ti4400 kortet mitt. Har nettopp flyttet, men er forholdsvis sikker på hvor jeg har den liggende. Jeg tror NEPPE jeg rekker å sende den til deg slik at du har den før uka er omme... hmmmz....nå har det gått en uka siden du sa du sendte den og den er ennå ikke kommet og du svarer ikke på mail....regner med du kødda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå