TaZ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er ikke helt inne på hva som gir mest for pengene for tiden så trenger hjelp med oppsett til en gaming maskin. Har kabinett,DVD og skjerm(24") fra før. Hva gir best ytelse innenfor 6500kr(totalt). Maskinen vil ikke bli overklokket så en billig stillegående kjøler duger.. HDD blir en samsung 1TB F3. Så jeg trenger tips til: Skjermkort HK Minne CPU PSU CPU Kjøler Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Handlevogn (Klikk på ikon)---------------------------------------------------------------------- Det som mangler der er CPU kjøler. Det har jeg ingen peiling på så det må nok noen andre komme med tips til Har du planer om å ha to nVidia skjermkort senere vil jeg heller anbefale denne: P8P67 PRO Hvis ikke er det bare å kjøre på med den første jeg fant til deg. Hvis du har tid til å vente på dette kortet er det en del bedre en det første jeg linket til, men pga dårlig tilgjengelighet er det mange som dropper det. Edit: glemte å legge ved psu, hehe. Hvis oppsettet blir for dyrt ville jeg kuttet ned på ram og kabinett. Endret 27. mars 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Trenger ikke kabinett. Ser dette greit ut? Endret 27. mars 2011 av taz Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sorry, så ikke at du ikke trengte kabinett. Ser bra ut den. Hvis du har tid til å vente til denne kommer på lager: http://www.dustinhome.no/pd_5010575579.aspx hadde det vært smart. Og som sagt kan jeg ikke uttale meg om CPU kjøler Edit: Sikkert god kjøler det Ser nå på en test av HW og der ble den anbefalt http://www.hardware.no/artikler/corsair_a70/77954/5 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Bytta til det skjermkortet,har tid til å vente..vil PSUen holde til et skjermkort til senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå