Inventium Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg spiller mye musikk, går på en del konserter og spiller trommer og gitar i band. Jeg utsetter dermed hørselen min for mye lyd over lengre tid ofte, og har ikke lyst på tinnitus. Jeg har alternativet å få støpt et par ørepropper, men det koster jo fort 2000 kroner. Så det jeg lurer på er om det finnes ørepropper "på boks" der du sprayer inn "ørepropper" rett i øret og så former de seg på noen sekunder. Så klart engangsørepropper. Jeg hørte om dette av moren min for mange år siden og kom på det her om dagen. Har gjort en liten research på internett uten hell. Hvis du vet hva jeg prater om/vet om en plass der de selger dette, hadde det vært fint å få høre Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er ikke ørene og hørselen din verdt 2000 kroner engang? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor ikke bare bruke sov-i-ro? Lenke til kommentar
Inventium Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Er ikke ørene og hørselen din verdt 2000 kroner engang? Joda, men det virker bare så greit. Enkelt. Men kommer til å kjøpe ørepropper. Har en side der de selger for 1500. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg bruker disse: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-955955.aspx Du får også tak i mer "lekkert" etui vis du leter på Nille(lite rundt med plass til ca 4, øreproppene so mer inkludert er ironisk nok dritt på lengre bruk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå