b-real Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 JEG PULENDE STO! Så, da har jeg lappen på Onsdagen! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 halvtår ynger .... men får likavel lappen før meg .. huff .. dette er dårlig .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 halvtår ynger .... men får likavel lappen før meg .. huff .. dette er dårlig .. Finnansielle problemer eller? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 er bare for lat .. har selvsagt begynt nå da ... men jeg begynte 6månder etter jeg ble 18 .. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Skal ned på kjøreskolen en dag denne uken for å ta en test før selve eksamen. Eksamen blir vel tatt til tirsdag neste uke. Lest minimalt av teori boka, men har hatt traffikk teori som valgfag på skolen og mange oppgaver er ganske logiske. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Gratulerer da. Skal begynne å øvelseskjøre med forskjellige folk nå. Eneste hinder blir vel teori Lenke til kommentar
Krapylet Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 eg tok teorien på mandag, men her er ****** meg sann kø, å ferieavikling å styr å hendelese. so eg får ikkje lappen før 7.august. foresten, kor onge feil hadde dykk på teorien? (22 her, orkakje å sitte der lenger enn 10 min) Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 HAH! Denna karen har tatt teorien TO GANGER og bestått begge. Et tips: 129 Km/t i 80-sone koster deg maaange penger og 8 måneder som fotgjenger. Ikke moro... Spesielt når man har kjørt i 6 år uten å ha fått en eneste bot før. Man får se det lyse i saken - når jeg først gjorde noe toill, gjorde jeg det grundig. Men gratulerer! Får bare håpe at oppkjøringen går greit. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 JEG PULENDE STO! Så, da har jeg lappen på Onsdagen! har du oppkjøring til onsdag? er du nå helt sikker på å stå??? er du virkelig så flink? som den ..ehm..erfarne sjåfør som jeg er.. (oj. 3 månder med lappen..) så er mitt beste råd til deg: husk blindesoner!!! viktig! og ikke kjør for sakte heller.. jeg kjørte ganske sakte noen stedet da jeg ikke fikk med meg hva fartsgrensa var.. ikke bra! vær oppmerksom! osv! blablabla! varmt her.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Et tips: 129 Km/t i 80-sone koster deg maaange penger og 8 måneder som fotgjenger. Ikke moro... Spesielt når man har kjørt i 6 år uten å ha fått en eneste bot før. Narvik folk :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Et tips: ikke ta deg noen Øl å så stikk for å henta dama .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Et tips: ikke ta deg noen Øl å så stikk for å henta dama .. Det sier da seg selv da. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Et tips: 129 Km/t i 80-sone koster deg maaange penger og 8 måneder som fotgjenger. Ikke moro... Spesielt når man har kjørt i 6 år uten å ha fått en eneste bot før. Narvik folk :wink: HAH! Kom deg til Riksgränsen neste påske, og kjør forbi på den laaaange rettstrekka på bjørnefjell, ved siden av brøytestasjonen. KA-TJIIIING!!! Statkassa klinger... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Et tips: ikke ta deg noen Øl å så stikk for å henta dama .. Det sier da seg selv da. tydligvis ikke ... bare spørr broren min .. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Gratulerer Åja ja skjønner hva du mener yummy. Hater den satans køa. Jeg ble ikke tatt da, men jeg er noe inn f*** aggresiv i trafikken. Hater å ligge bak folk, men har ikke fått bot enda. Må vel roe meg litt før den kommer. Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 jeg hadde 17 feil.. Synes det var mye jeg. Skumleste side 1-60 i teoriboka kvelden før. Men mange av spørsmålsformuleringene er rett og slett idiotiske. Det virker som om de er ute etter å teste dine norskkunnskaper med tanke på hvis/kan/skal/når. Uansett så er selve oppkjøringen som en helt vanlig søndagstur. Ta deg god tid og ikke stress. Je lenger tid du må stå stille, jo mindre tid til å drite seg ut ;P. Bare ikke kjør fort forbi bussen på holdeplassen /me sto med glans (hadde ikke forventet noe annet heller) Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 For å skryte: 8 feil på første eksamen, 6 år etter: 2 feil! /me verry flink! Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 For å skryte: 8 feil på første eksamen, 6 år etter: 2 feil! /me verry flink! wow ikke værst det nei. Kan jo si at du acet den med glans da. Jeg hadde 11 feil jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 For å skryte: 8 feil på første eksamen, 6 år etter: 2 feil! /me verry flink! wow ikke værst det nei. Kan jo si at du acet den med glans da. Jeg hadde 11 feil jeg Hmmm...bra vi er noen flinke folk her Jeg fikk også 11 feil. Strøyk på teorien på trafikkskolen, men på eksamen på NAF fikk jeg 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå