Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gratiskondomer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Vil dog advare om at kondomene kan sprekke ved bruk av glidemiddel (vannbasert). Men det er vel noe som gjelder alle kondomer.

Det er vannbasert glidemiddel man skal bruke.. De sprekker av silikonbasert...

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Skal nevnes at den kondomen fikk røff behandling, og det er ikke sikkert glidemiddelet hadde skylden for at det sprakk. Uansett, skal man bruke glidemiddel må man så klart gå for vannbasert.

Minner meg på morsomt sitat fra en kompis: "Så gøy har jeg aldri hatt det uten vannbasert glidemiddel!" :)

Lenke til kommentar

så hvorfor gidde?:p

Kan være kjekt å ha lekt litt med kondomer før, så man slipper å stå der med dama og ikke klare å tre den på. ;)

No offence, men viss du presterer å ikke klare å tre på en kondom på første forsøk da må du jo nesten være mentalt tilbakestående.

Edit:Kanskje det var litt drøyt, men dere forstår poenget mitt.

Endret av TurboLax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det en størrelse?

Ja, størrelse liten. Står ikke noe på de, men de er vesentlig trangere enn de standardstørrelsene i butikken. Dermed ubrukelige for min del.

Nå vet jeg ikke hvor stor greia di er, men min er 22cm lang og 15cm i omkrets og kondomene fungerer helt greit for min del. Helt greit altså, ikke ubrukelige som du påstår.

Postet av anonym: ad45f9b8570610d0be4366590a2bcf2b

Lenke til kommentar

Er det en størrelse?

Ja, størrelse liten. Står ikke noe på de, men de er vesentlig trangere enn de standardstørrelsene i butikken. Dermed ubrukelige for min del.

Nå vet jeg ikke hvor stor greia di er, men min er 22cm lang og 15cm i omkrets og kondomene fungerer helt greit for min del. Helt greit altså, ikke ubrukelige som du påstår.

Om de er mindre enn de i butikken tror jeg du bør kjøpe en ny linjal/målebånd.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det en størrelse?

Om de er mindre enn de i butikken tror jeg du bør kjøpe en ny linjal/målebånd.

En kondom trenger ikke å dekke hele skaftet ned til roten for å være funksjonell FYI.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...