Populært innlegg Akidon Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Hehe hvis du hopper av i svingen skjønner jeg godt at hun ikke stoler på deg. 28 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Haha, hun vet ingenting om seksual livet mitt da Hun tror sikkert at jeg fortsatt er jomfru og greier Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hun får nok vite det når du har smellt noen på tjukken eller kommer hjem med kjønnsykdommer. 9 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Haha, kjærsten min har ikke kjønnsykdommer Hun får nok vite det når du har smellt noen på tjukken eller kommer hjem med kjønnsykdommer. dessuten er jeg jente, kan ikke smelle noen på tjukken da vettu 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen NuvaRing. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen NuvaRing. Nei takk, vil ikke ha noe oppi skjeden min : p Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen NuvaRing. Nei takk, vil ikke ha noe oppi skjeden min : p Men en penis i ny og ne for å risikere at du må presse ut noe på størrelsen med en amerikansk fotball går greit? 23 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen NuvaRing. Nei takk, vil ikke ha noe oppi skjeden min : p Men en penis i ny og ne for å risikere at du må presse ut noe på størrelsen med en amerikansk fotball går greit? Er noe annet med et fremmedlegme da, og ha den oppi der mens man har sex Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er noe annet med et fremmedlegme da, og ha den oppi der mens man har sex En penis er også ett fremmedlegme, som i tillegg er langt større. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Utrolig kjipt den dagen du faktisk blir gravid da.. men shit happens right?... Lenke til kommentar
Athey Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er ikke beste kvaliteten på de kondomene etter min erfaring hvertfall 1 Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Grenser hva man får av kvalitet som er gratis sikkert Endret 27. mars 2011 av James Wilson Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Alle går nok til håndarbeid Du beskytter deg mot? hånden..din..? O.o 4 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det blir jo søl. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Så vidt jeg har forstått står det at avsender er Cefem, aight? Og et raskt google søk så vet foreldrene dine hva du driver med. Om det skulle være et problem. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 En penis i skjeden er mer natulig enn en plastikk ring i skjeden Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Graviditet og kjønnssykdommer (gjerne begge på en gang) er også mer naturlig enn plastringer og piller og kondomer 3 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mye gode argumenter her. Men det koker vell ned til at å hoppe av i svingen ikke er trygt og at kondom er det beste alternativet? Samt at gratiskondomer.no er en bra ordning. 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg må si at jeg synes kondomer til runking høres ut som sløsing med statlige penger, gummi og naturressurser... Og at argumentasjonen til Anubiz gjør at jeg snart forventer at hun blir å se i "Unge Mødre"... Endret 28. mars 2011 av iChristian 3 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha, neida. Men sier i fra hvis det skjer (forresten så skal jeg begynne på p-piller igjen, så tror ikke det blir noe graviditet her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg