Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gratiskondomer.no


Anbefalte innlegg

(Skal ikke skryte på meg noe, jeg sa kun at kondomen var trang, ikke for kort.)

 

Nå har jeg ikke så mye erfaring, da vi kun bruker kondomer en gang i skuddåret (av naturlige årsaker), men det er jo håpløst at man ikke lager et system for merking av størrelser. Man må kjøpe ørten forskjellige før man finner noe som ikke lukter ballekloring, er riktig størrelse, og som ikke føles som en "ekstra solid søppeksekk". Og når man endelig finner en som funker, så trenger man ikke lenger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har ikke bestillt derfra, men høres jo veldig flott ut å få 20 kondomer gratis! :D Ingenting å klage over! ;)

 

Åsså, et spørsmål til dere som allerede har bestillt derfra.

 

Merket foreldrene deres noe?

Hentet ikke de posten og så pakken? I så fall spurte de ikke hva som var inni?

Sa dere ifra før dere bestillte?

-Hadde vært flott med litt slik informasjon. Tusen Takk.

(Jeg vet at foreldrene mine ikke har lov til å opne noe som er addressert til meg, men jeg bekymrer meg litt allikevel da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Foreldre kan finne på og spør hva som er i pakka vist de ser den før deg ja :-)

Vist du vil lettest unngå foreldre dine, spør du helsesøster, eller stikker innom den nærmeste helsestasjonen for ungdom.

Lenke til kommentar

Merket foreldrene deres noe?

 

Nei.

 

Hentet ikke de posten og så pakken? I så fall spurte de ikke hva som var inni?

 

Nei. Men jeg var veldig ivrig på å hente posten dagene etter at jeg bestilte. :p (De kom etter 3 dager) Brevet ligger nå trygt plassert innerst i skuffen på nattbordet mitt.

 

Sa dere ifra før dere bestillte?

 

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? :!:

Lenke til kommentar

Har ikke bestillt derfra, men høres jo veldig flott ut å få 20 kondomer gratis! :D Ingenting å klage over! ;)

 

Åsså, et spørsmål til dere som allerede har bestillt derfra.

 

Merket foreldrene deres noe?

Hentet ikke de posten og så pakken? I så fall spurte de ikke hva som var inni?

Sa dere ifra før dere bestillte?

-Hadde vært flott med litt slik informasjon. Tusen Takk.

(Jeg vet at foreldrene mine ikke har lov til å opne noe som er addressert til meg, men jeg bekymrer meg litt allikevel da.

Nei

Nei

Nei

Lenke til kommentar

Har erfart at disse kondomene fra gratiskondomer er mindre enn de jeg kjøper i butikken. De jeg fikk sitter hvertfall veldig stramt og er ikke noe behagelige å bruke...

 

Enig med deg. De virker små, i hvertfall i omkrets.. Strammer noe enormt :\

Endret av TheHawk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med de andre her som sier at de strammer. For å være ærlig så hadde jeg litt problemer med å holde Majoren oppe ettersom kondomet klemte all livsjuicen ut av han igjen. Jeg er vel +- 15 cm i omkrets tror jeg og +- 19 i lengden. Ikke noe skryting eller noe, bare informasjon mtp kondomets størrelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det en størrelse?

 

Ja, størrelse liten. Står ikke noe på de, men de er vesentlig trangere enn de standardstørrelsene i butikken. Dermed ubrukelige for min del.

 

Lol?

 

Ifølge EU-standard skal en kondom kunne bli fylt opp med 18 liter luft eller 8 liter vann uten å sprekke. Dette gjelder også de "små".

 

Du kan jo se her hvor stor en kondom kan bli før den sprekker:

http://www.101humor.com/humor/view/944/blst-opp-kondom

 

Så at du sier at en kondom er ubrukelig for din del er... Vet ikke hva jeg skal si. Da må du i så fall ha en penis med diameter 15 cm og lengde 70 cm.

 

At en kan føles stram litt stram er en annen ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At en kan føles stram litt stram er en annen ting.

En kondom som kutter blodtilførselen er ubrukelig.

 

Spiller ingen rolle hvor mye luft du kan trykke inn i den med en trykkluftmaskin. Du kan få inn 8000 liter i en dykkerflaske, det betyr ikke at du kan puste inn 8000 liter i den.

Lenke til kommentar

Ikke hvis du har en gjennomsnittlig penis, men selvsagt, hvis du er større så burde man heller kjøpe kondomer som er i ens størrelse.

Tviler på at forumet er fyllt til randen med "studs", som allerede kommentert i tråden er disse gjerne siktet mot yngre mennesker, og derav naturlig litt mindre enn normalen.

 

Hele poenget var jo uansett at det burde være et merkingssystem for størrelse, siden one-size-clearly-does-not-fit-all. Så hvorfor opp til flere føler et behov for å kverne videre på dette aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ikke hvis du har en gjennomsnittlig penis, men selvsagt, hvis du er større så burde man heller kjøpe kondomer som er i ens størrelse.

Tviler på at forumet er fyllt til randen med "studs", som allerede kommentert i tråden er disse gjerne siktet mot yngre mennesker, og derav naturlig litt mindre enn normalen.

 

Hele poenget var jo uansett at det burde være et merkingssystem for størrelse, siden one-size-clearly-does-not-fit-all. Så hvorfor opp til flere føler et behov for å kverne videre på dette aner jeg ikke.

 

Det at de som kommenterer på dette emnet betyr ikke nødvendigvis at de er represantive for resten av norges befolkning.

 

Gratiskondomer er en gratistjeneste (sier seg selv), og for å holde det gratis må man ofre ting som det å kunne velge størrelse. Man får kondomer i forskjellige størrelser på kondomeriet og apoteket, og der får du også god hjelp til å finne frem til dem så sant du har målt penisen din i erigert tilstand allerede.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...