Vetle96 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 TAKK for gratiskondomer.no Jeg fikk 20 kondomer i dag Hva synes dere om gratiskondomer.no? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg synes det er bra at dem gir kondomer : ) Så, hvem skal du bruke de 20 - kondomene på ? Jeg gjetter på, halvparten blir liggende på rommet, et par til blir liggende i pengboka - mens resten brukes til handarbeid sant ? ; ) Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Alle går nok til håndarbeid 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, samme ville jeg også gjort - vet ikke med deg, men jeg har ingen jenter for øyeblikket å bruke dem på så 3 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Samme her Runking holder, når jeg ikke har dame ;P(og er jomfru -.-'') Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Flott nettside, bestiller derifra med 14 dagers mellomrom Edit: Ikke annenhver uke men hver fjortende dag. Endret 27. mars 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tviler på at du puler 20 ganger i uka. Og om du så har dame, så er det jo teit å bruke kondom hele tida - få a på piller. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tviler på at du puler 20 ganger i uka. Og om du så har dame, så er det jo teit å bruke kondom hele tida - få a på piller. Skrev feil mente med 14dagers mellomrom, hun har nettopp skaffet seg piller Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Grei nettside, men bedre å ikke bruke kondom å heller hoppe av i svingen Lenke til kommentar
Populært innlegg Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Grei nettside, men bedre å ikke bruke kondom å heller hoppe av i svingen Hoppe av i svingen er noe av det dummeste du kan gjøre, er langt mer sikker å bruke gummi da. 28 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Service Unavailable Det er vel bare midlertidig håper jeg? Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hoppe av i svingen er noe av det dummeste du kan gjøre, er langt mer sikker å bruke gummi da. Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Actibus Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Det er vel mer rein flaks, man blir jo ikke nødvendigvis gravid selv om man prøver, mange må holde på i flere måneder før det skjer noe. Når man hopper av i svingen, så kommer det likevel ofte litt sæd sammen med den naturlige smøringen man får etter litt action, og det kan være nok. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Randomizer Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hoppe av i svingen er ikke trygt. Sæd kan slippes før finalen. Kondom, p-piller, trygge dager og hoppe av i svingen. Da kan vi begynne å snakke om trygt. Endret 27. mars 2011 av Randomizer 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) De gir ut gratis kondomer nettopp for å få ungdommen til å slutte å hoppe av i svingen, og beskytte seg mot kjønnssykdommer. Er positivt at de gir ut kondomer, som ikke alltid er like morsomt å kjøpe i butikken. Endret 27. mars 2011 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gratis kondomer kan man jo skaffe på helsestasjoner osv, der jeg fikk mine første. Gratis. Men hvis man bestiller dette på gratiskondomer.no, ser jo foreldre hva dette er når pakken kommer? Er det ikke mange som tenker på dette og? Jeg hadde ikke bestilt derifra, siden det er mamma som tar inn posten her i huset Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gratis kondomer kan man jo skaffe på helsestasjoner osv, der jeg fikk mine første. Gratis. Men hvis man bestiller dette på gratiskondomer.no, ser jo foreldre hva dette er når pakken kommer? Er det ikke mange som tenker på dette og? Jeg hadde ikke bestilt derifra, siden det er mamma som tar inn posten her i huset Er bare en helt vanelig konvolut, står ikke noe om kondomer på den i det hele tatt Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Åja. Men likevel kan man vel kjenne det kanskje, gjennom, også får man vel spørsmål av foreldre hva det er i den Holder meg til hoppe av i svingen metoden jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Åja. Men likevel kan man vel kjenne det kanskje, gjennom, også får man vel spørsmål av foreldre hva det er i den Holder meg til hoppe av i svingen metoden jeg. Nope er pakket inn i bobleplass, og foreldrene dine har vel egentlig ingenting å gjøre med din post? Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Du kjenner ikke mormi, hun stoler ikke på meg fra før så tviler på at hun lar meg holde det for meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg