Rognalf Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hei, Jeg ønsker å tilpasse en WordPress-side til å huse en rekke læringsobjekter. Siden vil blant annet bestå av videoer og quiz-lignende prøver relatert til et selvprodusert kurs. Jeg ønsker å kunne la brukeren holde styr på sin fremgang, og lurer på hvordan jeg best kan gå frem for å implementere dette. Funksjonaliteten jeg hovedsaklig tenker på da er å holde styr på: - Hvilke videoer som har blitt sett, og hva som ble sett sist. Videoene huses sannsynligvis på Vimeo - Oppnådde testresultater - Å-se-liste - Annet som kan være relevant ved oversikt over egen aktivitet på en læringsobjektsside. Kan dette gjøres uten at bruker er nødt til å registrere seg? Hvis ikke, vil Facebook Login være et likegodt alternativ til tradisjonelle registreringsprosesser? Er det noen her som har satt opp lignende sider med WordPress tidligere? På forhånd takk! Endret 30. mars 2011 av Rognalf Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Noen som har noen gode tips å komme med? Tar de imot med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå