GNUfan Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Betakjernene har blitt mye mer stabile, og Linus og co har jobbet på spreng den siste uka for å få Linux-2.6-test1 klar. Nå er den her, for de som ikke har prøvd betakjernene er det masse nyheter, som foreksempel at den er preemptive, som betyr at den reagerer kjappere på "real-time" applikasjoner. Her kan du laste ned denne herligheten. En stable versjon er ventet i September. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Må nok installera den nye kernelen Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ikke for å være vanskelig, men man kan vel knapt nok kalle linux-kernelen for et "program" Jeg anbefaler at denne posten stenges. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg ser meg ikke enig i den meningen, lansering er lansering og det er bedre enn et program Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg ser meg ikke enig i den meningen, lansering er lansering og det er bedre enn et program Sant nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå