fantaorange50ore Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Søkte på youtube etter den dyreste applikasjon, og lastet ned noe som het, Ivip black. Jeg har jailbreaket Iphonen min. Lastet ned Ivip black, med Installous. PRogrammet kostet totalt 6000 tusen:oooooooooo! Jeg har lastet ned en drøsss med spill før, siden dette er fette mye dyrere, blir jeg da trukket 6 tusen på neste mobil regning? (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) lastet du ned fra Installous? Da trenger du ikke å betale noe. Og er det ikke slik med App Store at du trekker pengene fra en konto og ikke mobilregninga? Har du ikke dekning på kontoen blir ikke pengene trukket, og har du brukt kredittkort kan du vel angre kjøpet? Og kan man ikke refundere kjøpet i App Store? Litt knotete skrevet spørsmål. Endret 27. mars 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Kjøpte dette programmet gjennom, Installous. Er jeg 100% sikker på at det da ikke dukker opp noe som helst regning, der det står at jeg må betale 6000 kroner for ett drit program? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei. Du må ikke betale for apps du innstallerer via installous. Endre emnetittelen. De er ment å være en informativ kort beskrivelse av innholdet i tråden. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 TAKK! Da har jeg fått avklart det! :new_woot: :new_woot: Noen som veit hvor jeg laster ned ordentlige undertekster? Følger med på the OC men, underteksen er veldig rotete. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 TS har fått svar på spørsmålet. Stenges for videre diskusjon om piratkopiering m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg