El Pistolero Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei! Er ute etter et veldig lite og hendig kabinett til pcen min. Det jeg har fra før er et antec 900. Føler dette blir altfor stort til å drasse rundt på lan med osv, så jeg lurte på om noen har tips og erfaringer med mindre kabinetter? Specs: Atihd4870 foxconn x38 4gb mushkin westerndigital 640gb Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hei! Er ute etter et veldig lite og hendig kabinett til pcen min. Det jeg har fra før er et antec 900. Føler dette blir altfor stort til å drasse rundt på lan med osv, så jeg lurte på om noen har tips og erfaringer med mindre kabinetter? Specs: Atihd4870 foxconn x38 4gb mushkin westerndigital 640gb Foxconn X38 sier ikke stort om størrelsen. Det er tross alt hovedkortets størrelse som begrenser hvilke kabinetter du kan velge EDIT: Fant ut at det er vanlig ATX-størrelse Cooler master Storm Scout er noe lettere å bære med seg fordi det har et bærehåndtak. Antec 900 er forsovet et ganske lite kabinett for å være et midtower. Er ikke mange cm du kan spare i høyden ved å bytte kabinett uten hovedkortbytte. Om du er villig til å bytte hovedkort er du på god vei til nytt system. Endret 27. mars 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå