andre97 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) hei, jeg har tenkt å kjøpe meg noen nye fotball sko. men jeg er fortsatt litt usikker på hvilke sko jeg skal kjøpe. men jeg har kommet fram til 2 stk. og da trenger jeg din hjelp, for å velge de rette de er: adidas - F50 adizero Prime http://www.prodirectsoccer.com/Products/adidas-F50-adizero-Prime-Mens-Boots-Warning-Black-White-23738.aspx Nike - Vapor Superfly III http://www.prodirectsoccer.com/Products/Nike-Mens-Vapor-Superfly-III-FG-Boots-Football-Boots-Red-Plum-Windchill-Volt-29445.aspx jeg vil gjerne vite hvem som er best, og hvorfor de er det takk Endret 29. mars 2011 av andre97 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Link nr.2 funker ikke... Lenke til kommentar
sapari Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei! Generelt: Adidas F50 Adizero Prime er verdensletteste sko, hvis du spiller midtbane, back, ving eller noe der du springer mye, er disse lure for deg. Prime`n er kun 6 gram lettere en Adidas F50 Adizero. Nike`s Mercurial Victory III er en sko som er litt tyngre, men spillere som Cristiano Ronaldo bruker blant annet disse( i noen kamper) Bruk av skoene av kjente fotballspillere: Adidas F50(alle versjonene) bruker Lionel ''leo'' messi. Nike Mercurial Victory III bruker Cristiano Ronaldo(han bruker bare nike). Lurt Å Vite Når Du Kjøper: Adidas F50 Adizero Prime Er Den Dyreste fotballskoen(tror jeg) du kan kjøpe. Nike Mercurial Victory III er litt små i størrelsen Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Angående Nike så har ikke den nye modellen forandret seg i forhold til den tidligere versjonen. Jeg har selv vurdert nye Nike mercurial, men valget mitt blir nok Nike Ctr360. Jeg synes ikke Adizero'en er så veldig komfortabel på foten, siden den stort sett ikke gir noe form for beskyttelse. Den er heller ikke noe pasnings sko.. Som jeg må ha Så om du var fornøyd med Mercurial, så synes jeg du ska vurdere Nike CTR360. Har en del like trekk som Mercurialen har. Endret 10. mai 2011 av lfceven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå