Gå til innhold

adiZero eller Superfly?

andre97

Anbefalte innlegg

hei, jeg har tenkt å kjøpe meg noen nye fotball sko. men jeg er fortsatt litt usikker på hvilke sko jeg skal kjøpe. men jeg har kommet fram til 2 stk. og da trenger jeg din hjelp, for å velge de rette

de er:

adidas - F50 adizero Prime

http://www.prodirectsoccer.com/Products/adidas-F50-adizero-Prime-Mens-Boots-Warning-Black-White-23738.aspx

Nike - Vapor Superfly III

http://www.prodirectsoccer.com/Products/Nike-Mens-Vapor-Superfly-III-FG-Boots-Football-Boots-Red-Plum-Windchill-Volt-29445.aspx

jeg vil gjerne vite hvem som er best, og hvorfor de er det

takk :)

Endret av andre97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei!

Generelt:

Adidas F50 Adizero Prime er verdensletteste sko, hvis du spiller midtbane, back, ving eller noe der du springer mye, er disse lure for deg. Prime`n er kun 6 gram lettere en Adidas F50 Adizero.

Nike`s Mercurial Victory III er en sko som er litt tyngre, men spillere som Cristiano Ronaldo bruker blant annet disse( i noen kamper)

Bruk av skoene av kjente fotballspillere:

Adidas F50(alle versjonene) bruker Lionel ''leo'' messi.

Nike Mercurial Victory III bruker Cristiano Ronaldo(han bruker bare nike).

Lurt Å Vite Når Du Kjøper:

Adidas F50 Adizero Prime Er Den Dyreste fotballskoen(tror jeg) du kan kjøpe.

Nike Mercurial Victory III er litt små i størrelsen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Angående Nike så har ikke den nye modellen forandret seg i forhold til den tidligere versjonen. Jeg har selv vurdert nye Nike mercurial, men valget mitt blir nok Nike Ctr360.

Jeg synes ikke Adizero'en er så veldig komfortabel på foten, siden den stort sett ikke gir noe form for beskyttelse. Den er heller ikke noe pasnings sko.. Som jeg må ha :blush: Så om du var fornøyd med Mercurial, så synes jeg du ska vurdere Nike CTR360. Har en del like trekk som Mercurialen har.

Endret av lfceven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...