Mr Womack Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hallo.. Har noen spørsmål rundt handel i nettbutikk som er "ny" for meg.. Mshop noen erfaringer derfra? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 De er vel en av de mindre aktørene, alt gikk fint når jeg bestilte der sist, men det er en stund siden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg bestilte Creative Zen X-fi 2 16GB fra M-Shop. De påstod at de hadde fem på lager. Etter å ikke ha hørt noe på flere dager maste jeg i tre-fire mail og truet med negativ omtale. De har ikke noe telefonnummer men kan nå dem på, og etter flere dager fikk jeg endelig et svar: En løgn om at de hadde svart meg tidligere (noe de ikke har) med info om at produktet har gått ut av produksjon. De oppdaterer altså ikke sidene sine med riktig varebeholdning, svarer ikke på mail før de blir truet med negativ omtale, og deretter lyver om å ha svart tidligere. Jeg fikk riktignok pengene tilbakebetalt med en gang jeg fikk svar, men allikevel anbefaler jeg alle å holde seg unna M-Shop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå