napap09 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei, jeg kjøpte nettop et SAMSUNG HT-C350 hjemmekinoanlegg... Det funker helt fint bortsett fra at det helt tilfeldig begynner å skru opp volumet til maks... når den skrur volumet på maks kommer det en rykkvis pipetone lik lyden som kommer når man bruker volum tuch knappene manuelt... Dette gjør anlegget helt av seg selv tilsynelatende på helt tilfeldige tidspunkt... den fortsetter å pipe etter at volumet når maks... ellers fungrer det helt fint, de første minuttene fungerer allt helt topp, helt til den begynner å styre volumet slev... Jeg har en video som viser nøyaktig hendelse (vedlakt som vedlegg) om ikke se her: http://www.mediafire.com/?m40w6f93bexlok4 Hva er galt, og hva kan jeg gjøre? På forhond takk for svar... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er nok bare en bug, -Har lignende symptomer på mitt Samsung-anlegg. Sjekk om det finnes en software-update (hjalp ikke meg). Kjøp noe annet en samsung neste gang. Aller helst en dedikert forsterker. Samsung lydanlegg er neat, men også plastic fantastic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå