chokke Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nå har jeg gått til innkjøp av ny PC, og derfor trenger jeg noen (ihvertfall et) stort og flott spill som virkelig kan tyne mitt nyinnkjøpte GTX 580 og Sandy Bridge til det de kan klare. Jeg har fulgt litt med i spillutvikling det siste året, men egentlig med liten interesse. Så av kritikk spill har fått, så trenger dere ikke nevne: -Homefront -Crysis 2 -Bulletstorm -Dragon Age 2 Og av spill som har fantastisk grafikk og spiller bra eier jeg allerede Metro 2033, Mirrors Edge og Amnesia (scorer vel høyt for grafikk?). Hva annet burde jeg putte pengene mine inn i? Portal 2 og BF3 er såklart to selvfølger, men de kan jeg ikke spille idag eller imorgen. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 jeg syns at Dead Space 2 til pc er digg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det mest imponerende spillet rent teknisk er vel det originale Crysis? Battlefield 3 ser lovende ut, men det er en stund til det kommer på PC. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Assassin's Creed 2/Brotherhood, Batman: Arkham Asylum, BF: Bad Company 2, COD: Modern Warfare 1 og 2, Mass Effect 2, Starcraft 2, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Just Cause 2 ser ganske bra ut på maks, og er artig tidsfordriv. ELENDIG historiedel though, cheesy som juling. Dette spelet skal kun spelast for å leike seg vilt med hundrevis av fly, bilar og båtar. Og fallskjerm + grappling hook, så klart. Og render distance er omtrent uendeleg, du kan sjå heile Panau uansett kvar du er. Og +1 på Mass Effect 2, sikkert AC2 og AC:B også, har ikkje spelt dei enno, men AC1 var ganske imponerande sjølv om det er relativt gammalt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Du kan prøve Gta IV til pc, verre konsollport har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå