cozmos Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Byttet fra en vanlig gammel flatskjerm til et nytt ledtv fra samsung, men sensen ble annerledes syntes jeg. Før var kontrolleren veldig presis, men etter jeg byttet syntes jeg den har et delay i starten, så skyter den fart. Sliter veldig med å sikte der jeg vil. Dette gjelder blackops hvis det skulle ha noe å si. Syntes det virker underlig at det skal forandres ved tvbytte, men kan det være? edit: skulle stå led, ikke lcd, og gikk kun fra 37" til 40" Endret 26. mars 2011 av cozmos Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Var visst easyfix. Forandra xboxinstillingen fra 1080i til 1080p, og satte tv'en i noe som visstnok het spillmodus. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ville bare bekrefte at du har gjort rett. Det er nok at du endret til spillmodus som gjorde det største utslaget. Forskjellige TV'er har forskjellig "responstid". Det hjelper oftest med å slå av mest mulig hjelpesystemer. Mange skjermer har også spillmodus slik din TV har. Jeg har ikke funnet noen fasit på hvilken skjermtype som er best, altså LCD, LCD/LED eller plasma. Tror det varierer fra merke til merke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Som nevnt over, alle disse bildebehandling innstillingene ødelegger mye og man opplever input-lag. Testet med alt av disse på en gang, bare for å sjekke det ut Du verden sier eg bare hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå