vesleengen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei! Var så heldig å vinne et Casio EX-Z2000, og ser at dette kameraet har filming i 720p @ 30FPS Så hvor raskt minnekort burde jeg skaffe til dette kameraet? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ikke verre altså? Var litt sikker på at jeg minst måtte opp i class 10... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Neida det skal ikke være nødvendig, men ville nok spandert på class 6 da disse ikke er så dyre.Bare husk at de billigeste kortene ikke nødvendigvis leverer hastighetene som de lover. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Ser Transcend er rimelig billig.. Har ikke erfaring med dette merke selv. Noe å anbefale? de har jo class 10 8GB for 100kr :S Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg og flere her anbefaler sandisk og lexar grunnet stabiliteten på disse kortene. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hva med Kingston? Har hatt mange Kingston kort uten problem Noen anslag på hvor lang tid jeg kan filme 720p på 8GB? Endret 27. mars 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
ET! Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Jobbet i fotobutikk i 2,5år. De fleste* kortene vi tok rescue på for kunder (eller forsøkte**) var av merke Kingston eller Transcend. To merker denne fotokjeden*** ikke en gang solgte! *70-80% ** flere totale kortslutninger på Transcend enn noe annet merke (8gb og 16gb) *** jobber fortsatt i samme fotokjede i annen landsdel, men ikke ofte nok til å danne ett vesentlig grunnlag. Kollegaer har dog merket seg samme oppfatning ang. minnekortmerker. Endret 27. mars 2011 av ET! 1 Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobbet i fotobutikk i 2,5år. De fleste* kortene vi tok rescue på for kunder (eller forsøkte**) var av merke Kingston eller Transcend. To merker denne fotokjeden*** ikke en gang solgte! *70-80% ** flere totale kortslutninger på Transcend enn noe annet merke (8gb og 16gb) *** jobber fortsatt i samme fotokjede i annen landsdel, men ikke ofte nok til å danne ett vesentlig grunnlag. Kollegaer har dog merket seg samme oppfatning ang. minnekortmerker. Det kan jo også ha sammenheng med at flere kjøper Kingston/Transcend da disse som oftest er billigst. Jeg har hatt Transcend-kort i mange år, uten problemer så langt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tror det blir vanskelig og kunne lage en statistikk om hvilken type kort som har mest feil, men har på følelsen at mange her på forumet bruker sandisk/lexar. Men min personlig mening er så synes jeg det og spare noen kroner på kort er en for stor risiko, spesielt hvis jeg får ødelagt noen bilder som er vanskelig og kunne erstatte. Det som jeg ville fram til i utgangspunktet er at endel kort lyger på hastigheten og man burde opp litt i pris for å få stabile kort uansett merke. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Noen mening om Sandisk Ultra II SDHC 8GB? http://www.prisjakt.no/product.php?p=160204 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skulle tro det burde holde, jeg har brukt dette kortet, noe dyrere men raskere. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.prisjakt.no/product.php?pu=849768 Dette kortet er nesten helt nytt.. lurer på om jeg skal gå for denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå