Villmink Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei Hybelkomfyren min som består av to kjipe kokeplater er litt i svakeste laget for woking. Går det an å overklokke litt? Helst bare den ene plata. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 HAHA! Joda, ikke noe problem..... Hvordan komfyr har du (merke, type) ?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 veit du hva? jeg har en hamster i et slikt løpehjul som lager strøm til pcen min! også skulle jeg overklokke litt, dermed knuste jeg opp litt speed og la det oppi vannet til hamsteren! nå får jeg sprutet vcore helt oppi 2.5 om jeg vil Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 HAHA! Joda, ikke noe problem..... Hvordan komfyr har du (merke, type) ?? Den heter Haughnecht eller noe lignende, det er en slags kombisak med kjøleskap, kum, og komfyr i en dings. Kjøleskapet har allerede gått til helvete (nei har ikke overklokka det ) Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 TIPS: vær på utkikk etter ny hybel og skaff deg en brannsikker safe og putt det viktigste der før du starter med prosjektet... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Bor i stor leilighet men komfyren er litt kjip. Har ikke tenkt å gjøre noe som er farligere på andre måter enn at komfyren får litt kortere levetid. Kunne bare tenkt meg litt mer futt i den. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 plata di er slitt. bytt plate. da kan du garantert lage toast :-D Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 veit du hva? jeg har en hamster i et slikt løpehjul som lager strøm til pcen min! også skulle jeg overklokke litt, dermed knuste jeg opp litt speed og la det oppi vannet til hamsteren! nå får jeg sprutet vcore helt oppi 2.5 om jeg vil Tviler på at det holder i lengden :o Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Den heter Haughnecht eller noe lignende, det er en slags kombisak med kjøleskap, kum, og komfyr i en dings. Kjøleskapet har allerede gått til helvete (nei har ikke overklokka det ) Du har et Bauknecht minikjøkken. 8) Det er vel ikke så lett å klokke, men du kan bytte ut platene til sterkere. Den lille platen er antagelig 1200W, der kan du putte inn en på 1500W. Den større er på 1200W eller 1500W og kan erstattes med 2000W. Tar ikke ansvar for resultatet. Du kan kanskje få problemer med for sterk varme og dårlige kabler i forhold til hva den er konstruert for. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Dropper det hvis det kan være farlig. Kjipt om det blir brann og jeg ikke får forsikringspenger fordi jeg har modda komfyren. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 sette inn gasskomfyr istedet da? varmer som fa** de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå