Max_Drunk Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jepp. Laser eller infrarød. Hva er best til gaming? Og hvilken mus er best til gaming? Må si at jeg har nettopp kjøpt meg en matte, Razer Goliathus , som jeg vil beholde. Er veldig fornøyd med glideegenskapen på den. Og må neven at jeg helst er ute etter en Razer mus. Har brukt kun det og de skuffer aldri. Men om det er noen som har andre forslag så kom med det (helst om du har prøvd Razer sine). Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har ekstremt god erfaring med razers infrarøde sensor, det er uten tvil den beste jeg har vært borti. Desverre er den lille kraiten litt upraktisk for daglig bruk så bruker en logitech G5 som jeg også er veldig fornøyd med - men sensoren i kraiten er betraktelig bedre. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Har ekstremt god erfaring med razers infrarøde sensor, det er uten tvil den beste jeg har vært borti. Desverre er den lille kraiten litt upraktisk for daglig bruk så bruker en logitech G5 som jeg også er veldig fornøyd med - men sensoren i kraiten er betraktelig bedre. Ok. Da må det bli enten infrarød eller laser fra Razer. Men har ikke infrarød problemer med noen underlag? Og laser kan noen ganger være litt for følsom? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Infrarøden min har aldri problemer på noe underlag i det hele tatt, det er en av grunnene til at den er så bra i mine øyne. Aner ikke hva du mener med for følsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå