The Doctor Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da kommer han vel tilbake, med tanke på det Bandidos Pelle skrev noen innlegg over. Dette hørte han riktignok i fylla, men jeg håper iallefall Store Niklas kommer tilbake til fordel for for eksempel Daniel. Likte ikke helt Daniel. Store-Niklas som slipper kulen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Leste i tv-guiden at det blir mye grining, så en av Niklas'ene ryker nok, jeg tipper lille Niclas. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Store-niklas ryker pga. at lille-niklas og daniel ikke gnikker på lampa, evt. også at marius heller ikke gnikker på lampa. Mikke ryker fordi Kim stiller seg bak Heidi i parsermonien, og Heidi velger Kim. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vet du, eller tror du dette? Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvorfor skulle Mikke stilt seg bak Heidi? Står ikke han med Nora? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg tror. Tenker det som er mest logisk. Mikke vil ikke stille seg bak Heidi, men stille seg bak Nora. Marius blir å stille seg bak enten Heidi, Jeanett eller Nora. Ingen av de vil velge Marius, untatt Nora kanskje. Derfor tror jeg at Store-niklas ryker nesten garantert og at enten mikke eller marius ryker. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg håper egentlig at store-Niklas ryker, fordi da er mine kilder feil. Ryker lille-Nicklas, derimot. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg håper egentlig at store-Niklas ryker, fordi da er mine kilder feil. Ryker lille-Nicklas, derimot. da må det være riktig. Tror store niklas fort kan ryke i dag, og likevel vinne. Produsentene sender garantert "i'm a man" tilbake så fort de får sjansen. Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Endret 15. april 2011 av luremuz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312604 Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) .. Endret 15. april 2011 av luremuz Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg vet man egentlig ikke skal bruke spoiler i spoilertråd, men dette er visstnok så kjipt for de som ikke vil vite det at den må i det. Vinnerne av paradise er: Store-Niklas som slipper kulen Jeg håper min kilder ikke er til å stole på, jeg fikk vite dette i fylla av en som er tett tilknyttet serien, men man vet aldri i fylla. Det er bare tull, du har blitt lurt i fylla. Personen som vinner, heter Kine Bertheussen og er neste deltaker inn på Paradise Hotel. Faktisk, helt serriøst. Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sa luremuza. Det er faktisk sant. Bare vent å se... hun er neste deltaker inn på hotellet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Sa luremuza. Det er faktisk sant. Bare vent å se... hun er neste deltaker inn på hotellet. Hun som er 20 år fra Sortland i Nordland? Damn, jeg kjenner henne! Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Husk at det er to stk som vinner. Niklas har jo også planer om å hoppe på den nye jenta som kommer inn neste uke. Kan tenkes begge har rett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Ikke nødvendigvis to som vinner. Den som slipper kula, tar penga. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kan tenkes Kine ser på seg selv som vinner selv om Niklas skulle slippe kula. Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sa luremuza. Det er faktisk sant. Bare vent å se... hun er neste deltaker inn på hotellet. Hun som er 20 år fra Sortland i Nordland? Damn, jeg kjenner henne! Jepp henne! Og sikre kilder sier at hun vinner, har selv sette henne suse forbi i en splitter ny MC... Så hvorfor ikke? haha Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 jeg mener det var det navnet som ble twittret fra kontoen til han duden som var på nrk3 nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå