Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge *WARN: SPOILERTRÅD*

Anbefalte innlegg

Da kommer han vel tilbake, med tanke på det Bandidos Pelle skrev noen innlegg over. Dette hørte han riktignok i fylla, men jeg håper iallefall Store Niklas kommer tilbake til fordel for for eksempel Daniel. Likte ikke helt Daniel. :p

Store-Niklas som slipper kulen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror. Tenker det som er mest logisk. Mikke vil ikke stille seg bak Heidi, men stille seg bak Nora. Marius blir å stille seg bak enten Heidi, Jeanett eller Nora. Ingen av de vil velge Marius, untatt Nora kanskje.

Derfor tror jeg at Store-niklas ryker nesten garantert og at enten mikke eller marius ryker.

Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig at store-Niklas ryker, fordi da er mine kilder feil. Ryker lille-Nicklas, derimot.

da må det være riktig. :p

Tror store niklas fort kan ryke i dag, og likevel vinne. Produsentene sender garantert "i'm a man" tilbake så fort de får sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg vet man egentlig ikke skal bruke spoiler i spoilertråd, men dette er visstnok så kjipt for de som ikke vil vite det at den må i det. Vinnerne av paradise er:

Store-Niklas som slipper kulen

Jeg håper min kilder ikke er til å stole på, jeg fikk vite dette i fylla av en som er tett tilknyttet serien, men man vet aldri i fylla.

Det er bare tull, du har blitt lurt i fylla.

Personen som vinner, heter Kine Bertheussen og er neste deltaker inn på Paradise Hotel. Faktisk, helt serriøst.

Lenke til kommentar

Sa luremuza.

:tease:

Det er faktisk sant. Bare vent å se... hun er neste deltaker inn på hotellet.

Hun som er 20 år fra Sortland i Nordland? Damn, jeg kjenner henne!

Jepp henne! Og sikre kilder sier at hun vinner, har selv sette henne suse forbi i en splitter ny MC... Så hvorfor ikke? haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...