Gå til innhold

Trening til sommeren!

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst og trene til sommeren og planen min var og trene 3 utholdens økter 4x4 før hver trening annenhver uke. men jeg er ute etter styrke trenings øvelser, og en lærer har sakt jeg burde kjøre 3 økter på hver muskel gruppe. noen så har en fin link til noen gode nettsteder der jeg kan finne ordentlige øvelser til rygg, skuldrer og korsrygg armer og litt mage. jeg veier 116 kilo for øyeblikket og er litt smålubben. skal på ferie til juli i og jeg vil se litt bedre ut til da. noen forslag til noe jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det umiddelbar effekt ? jeg har hørt man må gå på det en stund for at det skal virke inn.

altså jeg har bare lyst til og forbrenne litt ut av fettet jeg har på kroppen, jeg har trent en del så di 116 kiloene er ikke bare fett. jeg trenger bare øvelser og treningstips til og forbrenne og få fine velltrente muskleri samme sleng.

Lenke til kommentar

Du har masse tips hvis du leser programmet jeg sendte deg. Gjør løpingen i tillegg som de også anbefaler, det er viktig for å få bort fettet.

Umiddelbar effekt av tilskuddet eller treningen? Uansett så er det aldri umiddelbar effekt av noe i forhold til å forme kroppen din... Men for meg så er det umiddelbar effekt av tilskudded ettersom dagsinntaket mitt, etter at jeg sjekket det nøyere, viste seg å være alt for lavt slik at kroppen gikk i sparemodus og dermed ikke gikk ned eller var særlig effektivt til å lage muskler. Tilskuddet får med andre ord meg på et riktig nivå uten at jeg trengte å endre kostholdet mitt, jeg jukser fordi jeg ikke så hvordan jeg skulle få det til ellers.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt mitt felt, jeg overlater denslags til eks-kona mi, hun er flink med sånt. Men først bør du egentlig gå igjennom hva du spiser i løpet av hver dag i en uke slik at du kan finne ut hvordan du ligger annn. De har en kalkulator på nettsiden der som viser hvor mye du bør få i deg av hva per dag.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler særlig boken "Fra boller til burritos" som en introduksjon. Men også Jamie Oliver har flere fine. Bare for å nevne noen. Jeg har 7-8 kokebøker i hylla. Jeg påstår ikke at jeg bruker de fleste eller så ofte, men jeg blar ofte igjennom de for å få ideer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...