Gå til innhold

Er det slutt på å få post på Lørdager?

runerask

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mistanker at Posten ikke leverer ut post på Lørdager en stund, men nå er jeg ganske sikker på at dem ikke gjør det regelmessig på Lørdager.

Har vært borte og hatt oppbevaring til og med Fredag, så da forventet jeg post for ei uke i dag (Lørdag). Men kom det noe? Nei

Så blir det vel full kasse på mandag...

Men det har hendt at det har kommet post på Lørdager, men skjer iblant (kanskje litt for ofte) at det er tomt. Jeg bor jeg i en større by i Norge, så trudde det var vanlig å få post hver dag (utenom Søndag da)

Hvordan er det hos dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De leverer fortsatt ut post på lørdager. Det er de pålagt. Det som kan være er at de ikke gadd å sjekke oppbevaringen din siden det var lørdag og det ikke var noen tellende oppbevaring for den aktuelle dagen, men det er bare min teori.

Det kan jo være at det hender at du ikke får post alle dager :)

Lenke til kommentar

De leverer fortsatt ut post på lørdager. Det er de pålagt. Det som kan være er at de ikke gadd å sjekke oppbevaringen din siden det var lørdag og det ikke var noen tellende oppbevaring for den aktuelle dagen, men det er bare min teori.

Det kan jo være at det hender at du ikke får post alle dager :)

Har vært problem tidligere her i området at det rett og slett ikke var ledige folk til å gå ruta, men trudde det må være løst nå.

Somregel er det enkelt å høre når posten deles ut fordi postmannen pleier å klaske i alle lokkene på postkassene i området, og den lyden hører jeg sjelden på lørdager xD

Lenke til kommentar

Då eg jobbe i posten for nesten 10 år sidan, var det kun A-post på laurdagar.

Sidan posten ikkje akkurat har hatt ein tendens til å auke tilbodet sitt med åra, er det sannsyneleg vis på same måten framleis. Om oppbevart post er rekna som A- eller B-post veit eg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...