raggibe Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei alle sammen! :!: Jeg og familien min har planer om en reise til utlandet sommeren 2011. Vi vurderer sterkt Sardinia som hører til Italia. Vi er mest sannsynlig 6 stykker som reiser, og vi vil ha et feriehus/villa/leilighet. Det skal være nærme stranda, og hvis det er et basseng der, er det bare fint Noen som har vært der før og leid eller fått noen anbefalinger? Fint med noen tips om steder dere er fornøyde med Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Uhm, er dere ikke litt i seineste laget med planleggingen? Har uansett prøvd å se etter akkurat samme type hus for et par år siden og ga til slutt opp. Mye utslitte hus og utleiere som lukter litt fishy, men lykke til uansett. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Mitt inntrykk er også at de gode stedene på Sardinia er rimelig dyre. Var på en tur til Costa Smeralda i høst, og det virket ikke som det var noe annet enn rike (altså virkelig rike) utlendinger der... Kom blant annet over verdens største seilbåt med én mast. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kjenner noen som har vært der og det var altfor dyrt for dem ved kysten så de leide i innlandet og kjørte til kysten. Og de bruker mye mer penger enn meg når de reiser. Lenke til kommentar
emax Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Mitt inntrykk er også at de gode stedene på Sardinia er rimelig dyre. Var på en tur til Costa Smeralda i høst, og det virket ikke som det var noe annet enn rike (altså virkelig rike) utlendinger der... Kom blant annet over verdens største seilbåt med én mast. det er ikke dyrt, bare se her http://www.aldobb.it costa smeralda økonomisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå