zaler Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Hei, jeg leter etter et par steinvaskede convese sko. Disse http://www.converse.com/#/products/collections/chucktaylor/122094 Noen som vet hvor i Oslo/nettbukk jeg får tak i de? Takk Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Hadde sånne sko på slutten av 80-tallet og de var helt jævlige å gå med, gjorde vondt i beina etter kort tid. Kan ikke skjønne hvorfor noen ønsker å straffe seg selv med å gå med slike. Er uforståelig at de er på moten igjen. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Hadde sånne sko på slutten av 80-tallet og de var helt jævlige å gå med, gjorde vondt i beina etter kort tid. Kan ikke skjønne hvorfor noen ønsker å straffe seg selv med å gå med slike. Er uforståelig at de er på moten igjen. Chuck Tylor Converse sko har vært inne leeeenge, har selv flere par, det samme gjeller de fleste andre jeg kjenner. Kan ikke forstå at skoene i akkurat den fargen skulle være noe mer ubehagelige. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Du kan jo bare bestille dem fra Converse sin hjemmeside? : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå